LuciinkAA
24.06.10,14:43
Ahojte, potrebovala by som poradit. Začala som chodit do fitnesscentra, ale som ešte len začiatočník a tak neviem, čo a ako. Neviem, čo presne by som mala cvičit, a ani na akých strojoch, čo. Chcem sa opýtat, či má niekto dáke skúsenosti, a poradil by mi....mockrát vdaka
zk24
24.06.10,12:55
Odporucam nesilit to vzdy na celu hodinu, aj ked si si trebars celu hodinu zaplatil a bude ti to luto...

Ak si uplny zaciatocnik, poziadaj tam nejakeho "asistenta", vzdy sa ich tam mota vela, o pomoc s nastavenim strojov. Vyhladavaj stroje na kardiocvicenie - to znamea na kondicku, posilnenie srdca, dychanie... nie zdvihanie ciniek... dobre je aj vytiahnut zinienku a cvicit aj na zinienke.. Pre zenu su vyborne stroje - beziaci pas, stepper, bicykel, "orbi-trek", veslovanie, fit lopta... a ine "stroje" kde cvicis vlastnou vahou, kde si nenakladas zataz - ako brusaky, cvicenie chrbta... Treba sa divat a divat. Pozeraj na skusenejsich ako sa stroje nastavuju, v ziadnom pripade sa nesnaz kopirovat ich aj v objeme na strojoch, v zatiaziach a poctoch opakovani...

Nezabudni na spravne oblecenie do fitness centra, spravnu obuv, na uterak a flasu vody.

Mozno by bolo dobre, keby sme vedeli ake stroje sa tam nachadzaju. Mozno mate obmedzeny vyber..

Do fitness centra ma vyznam chodit ak chodis tak 1-2 do tyzdna. Netreba to prehanat, treba mat variabilitu cvikov a nezameriavat sa na jednu vec, napriek tomu ze ta moze bavit iba jeden stroj.

Co konkretne by si chcela este vediet?
lujza.j
24.06.10,14:20
nenašla som v zadanej téme, či cvičenie má konkrétny zámer /redukcia hmotnosti, spevnenie, vyrysovanie, kondička a pod/, alebo len tak pre potešenie:);)
Laco-monter
24.06.10,14:33
nenašla som v zadanej téme, či cvičenie má konkrétny zámer /redukcia hmotnosti, spevnenie, vyrysovanie, kondička a pod/, alebo len tak pre potešenie:);)

..možno len dievča chce mať pocit , že je "in", a že je v "lepšej spoločnosti ".