stiavnicanka
26.06.10,15:26
Poradte, zariaďujem byt a chcela by som nejaké fotografie. Existuje kamenný obchod s niečím takým??? Ja viem, na internete je možnosť kúpi, ale ja by som to adšej najskôr videla reálne, ako sa hovorí ,,omakala" a až potom kúpila.
Marína
26.06.10,14:35
lavanda
27.06.10,19:04
Fotografie majú aj v IKEA Bratislava.
AlaNR
29.06.10,08:27
Nebol by zlý nápad nečo si aj sama nafotiť a dať vyvolať napr. v Nay. Veľkoformátové fotky robia za smiešny peniaz...
stiavnicanka
29.06.10,09:08
Dík za odpovede. Dobrý nápad s vlastnou tvorbou, len nejak na nič nie je čas. a vytvorit hodnotný záber, to chce čas. Mám ešte jednu otázku. Ak by som sa predsa rozhodla o kúpu cez net, ako to funguje pri objednávke napr. z českého obchodu. Dá sa to??? Postershop.cz má krásne fotky, a ak by nešlo inak...Dík :---
tomasenkoslav
10.08.10,07:18
Nebol by zlý nápad nečo si aj sama nafotiť a dať vyvolať napr. v Nay. Veľkoformátové fotky robia za smiešny peniaz...

suhlasim, ak si na kompziciu netrufaš sama, okukaj podobne snimky, ktore si videla na nete a urob fotku podla toho. Iste nebude profi ale ked to daš do "čierno-biela" vela chyb sa vytrati.

Papierovu fotku by som asi cez net nekupoval. Aj ked to bude možno v tubuse, može sa to predsa len poškodit.
Nakup v cesku cez net ? Zaleži ake su platobne podmienky. Pokial ma lubovolny cesky predajca službu "aj na dobierku" na SK cez poštu, tam problem nevidim. Zaplatiš cca plus 10 EUR za poštovne a maš to doma. Pokial maju iba ucet v čr, tak poplatky budu tragicke, pokial teda zhodne nemaš učet ty aj oni u čsob /dopočul som sa, že takto su podmienky na prevod financii vyhodnejšie/.
Ale ako sa hovori ...po 89tom ak maš lóve, už nie je problem kupit takmer nič.
zk24
10.08.10,07:25