zhv
05.07.10,15:41
Ahojte, bolo potrebné urobiť nové pracovné náplne pre učiteľov od 01.11.2009?

ďakujem
Sabadka
06.07.10,10:19
Ahojte, bolo potrebné urobiť nové pracovné náplne pre učiteľov od 01.11.2009?

ďakujem

Ano, pretože zákonom 317/2009 sa novelizoval aj katalóg pracovných činností, z tohoto dôvodu sa menili aj pracovné náplne učiteľov, no a samozrejme sa menili aj platové triedy. Aj keď k nejakým drastickým zmenám nedošlo, teda popis práce ostal taký ako bol, akurát v náplni práce sa citovali nové veci z katalógu pracovných činností, takže môžme povedať, že išlo len o tzv. kozmetické úpravy.
jankkam
09.09.10,12:14
Precujem ako učiteľka v MŠ je v mojej pracovnej náplni utierať deťom zadky? Ja viem že to učiteľky robia a robím to aj ja, ale niektorý rodičia nedonesú ani toaletný palier a potom sa sťažujú.
gerdusha
09.09.10,14:13
stazuju sa na co? utierate im ich bez papiera? :))
jankkam
09.09.10,14:40
Ale naozaj je to moja napln prece
jankkam
05.10.10,16:57
Ahoj. Pracujem ako učiteľka v MŠ v malej dedine máme tam 16 deti. Už si nevieme rady s rodičmi roky predtým mali nosiť hygienické veci dennej potreby ale vždy bol problém jedny nosili bez slova a druhý stále sa len vyhovárali. Stále niečo chýbala a my s kolegyňou sme dennodenne pýtali a pýtali a rodičia sa neustále s nami hádali, že ich deti si nepotrebujú umývať zuby že už raz toal. papier dali a podobne. Tak sme im na rodičovskom tohto roku navrhli aby sa skladali po 2 eura mesačne a z toho sa kúpia hyg. potreby nejaké pomôcky a iné veci čo im treba. Najsamprv zúčastnení rodičia súhlasili, ale keď prišlo k plateniu tak zase len hádky, už nemám síl aby som stále niečo od rodičov žiadala, veď každý vie aké má voči škôlke povinnosti. A podobne je to aj s pomôckami my s kolegyňou sme im napísali ale naozaj minimum a ani to nedoniesli stále niečo chýba. Starosta, čiže obec peniaze nemá, tak bojujeme s tým čo máme. A ešte keď dieťa zničí hračku a to naschvál tak sme rodičov upozornili že budú to musieť nahra