555555
10.07.10,19:59
Otváram tému a prosím o názor,príp. odkaz na príslušný zákon.
Stáva sa často,že dieťa je choré v škole ,rodič ho v priebehu vyučovania vezme k lekárovi a potom ho prinesie späť do školského klubu.Nezdá sa mi to v poriadku:(.Z jednej strany nie som au pair a čo ostatné zdravé deti,nehovoriac o tom,že dieťa sa ukladá na žinenku a nevládze nič robiť.
ivka70
11.07.10,16:06
Som sice laik, ale podla mna v pravidlach fungovania skolskeho klubu mate mat osetrene, ze chore dieta tam nepatri a ze rodic je povinny si ho prist zobrat .
Rovnako ako materska skola moze odmietnut viditelne chore dieta, tak by to mal mat moznost urobit aj skolsky klub.
555555
12.07.10,05:12
Vďaka za odpoveď.Niekedy si myslím,že treba pre rodičov urobiť všetko,čo sa dá,ale je to len z prepracovania:)
Treba urobiť všetko pre dieťa!!!
Sabadka
12.07.10,07:35
Som sice laik, ale podla mna v pravidlach fungovania skolskeho klubu mate mat osetrene, ze chore dieta tam nepatri a ze rodic je povinny si ho prist zobrat .
Rovnako ako materska skola moze odmietnut viditelne chore dieta, tak by to mal mat moznost urobit aj skolsky klub.

Súhlasím s Ivkou, malo by to byť podchytené vo vnútornom poriadku školy alebo škoského zariadenia. Jednoducho choré dieťa nepatrí ani do školy ani do školského klubu a rodič by ho mal zobrať domov.
Timka1
12.07.10,07:42
Súhlasím s Ivkou, malo by to byť podchytené vo vnútornom poriadku školy alebo škoského zariadenia. Jednoducho choré dieťa nepatrí ani do školy ani do školského klubu a rodič by ho mal zobrať domov.

Súhlasím s týmto, len dodám, môj známy, ktorý je riaditeľom ZŠ, má tieto skutočnosti podchytené v Poriadku školy a taktiež má vypracovanú Internú smernicu čo sa týka chorôb detí a tiež epidémii, napr. chrípkových, kedy sa uzatvárajú školy. Túto smernicu na prvom rodičovskom združení prečíta všetkým rodičom a následne to koluje na triednych rodičovských združeniach, kde rodičia svojim podpisom potvrdia, že boli s touto skutočnosťou oboznámení.