betusa310
27.07.10,14:05
Ahojte. Som študentka 3. ročníka na Strednej zdravotnickej škole a potom by som chcela ísť na medicínu do Martina. Chcela som sa opýtať aká je to škola, pretože všetci ma odhovárajú aby so tam nešla, ale ja o tom snívam už od malička. Je to to jediné čo by som chcela robiť, ale stále sa neviem rozhodnúť.
Lianka
27.07.10,12:40
Nevidim dovod nechat si pokazit svoje sny ci tuzby len preto, ze niekto iny si mysli nieco ine. Kazdy clovek ma ine preferencie, ine ocakavania. Na rovnaku situaciu sa kazdy moze pozerat inak - co jednemu vyhovuje, druhemu nemusi. Najmä si ujasni, co od studia na tejto skole ocakavas a nasledne ziskaj co najviac informacii (na webe skoly, na studijnom oddeleni, od byvalych ci sucasnych studentov a pod.). Hlavne sa nenechaj nikym zastrasit. Pripadne porovnaj zistenia s inou alternativou a az nasledne sa rozhodni.
Braňo
27.07.10,12:47
A odhovárajú Ťa absolventi školy alebo ľudia, ktorí tomu iba "rozumejú".
buchač
27.07.10,17:11
Ahojte. Som študentka 3. ročníka na Strednej zdravotnickej škole a potom by som chcela ísť na medicínu do Martina. Chcela som sa opýtať aká je to škola, pretože všetci ma odhovárajú aby so tam nešla, ale ja o tom snívam už od malička. Je to to jediné čo by som chcela robiť, ale stále sa neviem rozhodnúť.
Sny je potrebné plniť ...
Tiež som mal zopár / tri také NAJ / ...posledný sa mi splnil minulý rok .

Dokonca sa mi splnilo / mimo "plánu " / to , o čom som ani len nesníval ...:)
pasuliatko
27.07.10,17:27
nechodíš do BA? na strečniansku?
ludmilla
27.07.10,19:33
nechodíš do BA? na strečniansku?

mimotemy Na Strečnianskej učí aj pani Bartáková????
pasuliatko
28.07.10,19:39
mimotemy Na Strečnianskej učí aj pani Bartáková????

áno prečo?
www.szsba.sk a tam si daj zoznam pedagógov
mamka Danka
30.07.10,08:26
Odhovárajú ťa od školy v Martine, alebo od medicíny všeobecne?
Na Slovensku je medicína aj v Košiciach a v Bratislave sú dve - Komenského a Sv. Alžbety.