olivo
27.07.10,15:47
Dobry den, ja by som potreboval radu nie tak celkom o burze, ale o jednej stranke a konkretne o jednom chlapikovi, ktory je autorom stranky a na nej ponuka vyuku obchodovania na burze. Ide o web http://akcieforexburzakomodity.cheapindex.com/ . Jeho vyuka je rozdelena na 3 etapy, kazda stoji 800€. Jeho obchodne alebo internetove meno je trader Robo. Chcem sa teda opytat, ci mate s tym niekto skusenosti, ci ho nahodou aj nepoznate, ci to nie je nejaky podvod, proste, ci je to seriozny chlapik, ktoremu sa nemusim bat poslat peniaze za dokumenty, ktore mi posle a za cas, ktory sa mi bude venovat... zatial dakujem...
profesional
27.07.10,13:57
Myslis, ze sme tu vsetci az taki hlupi, ze naletime na taketo robenie si reklamy na svoj web?
olivo
27.07.10,14:02
TOTO nie je reklama, ja som na to natrafil, som student, nemam vela penazi a chcem sa to naucit, tak sa pytam, ci s tym nema niekto skusenosti, lebo nerad by som vyhodil tolke peniaze za podvod! este raz, TOTO NIE JE REKLAMA!
olivo
27.07.10,14:04
este jedna vec, ak sa moj problem vyriesi, ak sa najde niekto, kto povie, ze je to podvod alebo kto povie, ze je to seriozny chlapik a nemam sa coho bat, tak poziadam admina o zmazanie temy, ja nepoznam iny sposob, ako sa mozno dozvediet, s cim mam do cinenia... kazdopadne to nie je reklama!
olivo
27.07.10,15:40
Tak OK, ak na to nikto nevyjadri svoj nazor, tak ziadam admina, aby temu vo štvrtok 29. jula zmazal z dovodu oznacenia za reklamu, ako sa vyjadril vyssie pan chytry kolega... dovtedy by ste mi aspon mohli poradit, co mozem pre overenie od neho ziadat, ake dokumenty, ake cisla alebo co, pretoze tvrdi, ze ma registrovanu firmu a vsetko by malo byt na zaklade zmluv... este raz dakujem, do stvrtka budem pravidelne sledovat temu...
padro
27.07.10,15:59
nemas vela penazi ale mas 2400 Eur na ich vyhodenie za nejake somariny.
olivo
27.07.10,19:56