babicka1
04.08.10,07:56
dobrý den mohol by mi niekto poradi ako si nainštalovat pluing na operu? zle sa zobrazuje a ono mi tam napísalo nainštalovat pluing alebo podobne a ja neviem ako stránky sa pomaly načitávajú alebo sa iba spolovice trebárs obrázky dakujem
TomasHC
04.08.10,07:17
Vola sa to "plugin" a musis napisat ze aky ;)
Fero11
04.08.10,08:35
dobrý den mohol by mi niekto poradi ako si nainštalovat pluing na operu? zle sa zobrazuje a ono mi tam napísalo nainštalovat pluing alebo podobne a ja neviem ako stránky sa pomaly načitávajú alebo sa iba spolovice trebárs obrázky dakujem
Odinstaluj operu a stiahni si najnovsiu odtial http://www.opera-prehliadac.com/ a nainstaluj.
Pluginy alebo widgets mas tu http://widgets.opera.com/
babicka1
04.08.10,12:37
ahoj aj som odinštalovala operu aj som ju dala znova ,ale problém je ten istý tá grafika je zlá, obrázky sú tak slabo vidiet také dierkove všetko ja som neni odborník na tieto veci ja som taký samouk je tam všetko anglicky a ja tomu nerozumiem,tu na konci inštalovania je písané že musím súhlasit s licenciou to ked urobím budem za používanie opery platit? alebo ako je to aby som zase niečo neurobila zle
Fero11
04.08.10,13:38
Opera je aj v slovencine a je zadarmo
Stevo5
04.08.10,16:41
Fero11 má pravdu. Za Operu nebudeš platiť ak by si klikala na čokoľvek čo sa týka Opery. Stiahni si Operu napríklad tu:
http://www.dobreprogramy.sk/opera - mala by mať aj slovenčinu. Musíš pred jej nainštalovaním odstrániť všetko v počítači z predchádzajúcej Opery. Určite tam zostali nejaké adresáre na disku C v ProgramFiles a aj v Document and Settings. Ak to neodstrániš, po nainštalovaní novej sa ti tam prenesú nastavenia z predchádzajúcich verzií Opery.

Tiež by mohlo pomôcť:
Nepíšeš aký máš operačný systém, ale skús si preinštalovať ovládače na grafickú kartu, tiež podporu grafiky - DirectX.