1lucinda1
04.08.10,20:27
Ahojte všetci poradaci som nováčik hoc túto stránku sledujem už dlhší čas ale až teraz som sa rozhodla zaregistrovat lebo potrebujem poradit v konkretnej veci a verím že sa tu nájde niekto kto aj mne poradí.Trošku sa predstavím volám sa Lucia a mám 30 rokov,pochádzam z východu a pracujem ako predavačka spoloč.šiat a oblekov.
Stanislav 1975
04.08.10,18:33
Ahojte všetci poradaci som nováčik hoc túto stránku sledujem už dlhší čas ale až teraz som sa rozhodla zaregistrovat lebo potrebujem poradit v konkretnej veci a verím že sa tu nájde niekto kto aj mne poradí.Trošku sa predstavím volám sa Lucia a mám 30 rokov,pochádzam z východu a pracujem ako predavačka spoloč.šiat a oblekov.

Tak ťa tu vítame...
Stanislav 1975
04.08.10,18:34
Tak ťa tu vítame...

Btw., ak budem potrebovať zľavu na oblek-vieš to vybaviť...:D:D:D
arizona
04.08.10,18:38
Vitaj medzi nami :)
jacekova
04.08.10,18:45
Stanislav 1975
04.08.10,18:52
vitaj a kľudne sa pýtaj... :-)http://mojazabava.wbl.sk/Smajlik_r__zne/slider3.gif

...ale nič nepýtaj...:D:D:D
durisovad
04.08.10,19:25
Btw., ak budem potrebovať zľavu na oblek-vieš to vybaviť...:D:D:D
Preco pytas zlavu, ved si podnikatel. Dopraj aj detom druhych, aby sa mali dobre.
Stanislav 1975
04.08.10,19:32
Preco pytas zlavu, ved si podnikatel. Dopraj aj detom druhych, aby sa mali dobre.

Jáááj moja, ale ja som chudobný chlapec z petržalky...:mee::mee::mee::mee::D- a už aj porušili všetky súťaže v tv, kde som ich vybrakoval,takže už ani tam nezarábam...
durisovad
04.08.10,19:34
Verim, ze si dost sikovny na to, aby si si nasiel nieco nove a vynosne.
Stanislav 1975
04.08.10,19:42
Verim, ze si dost sikovny na to, aby si si nasiel nieco nove a vynosne.

žeby založiť zo 3 s.r.o.-čky akúsiť niečo s DPH? Nejaké ľahké oleje...:D:D:D
lenkak
04.08.10,19:42
však skús a uvidíš. :D :D :D
durisovad
04.08.10,19:43
Vynosnejsie by boli drogy a biele masko.
Stanislav 1975
04.08.10,19:45
Vynosnejsie by boli drogy a biele masko.