Miichaela
17.08.10,20:30
Problémová otázka nastala dnes v práci call centra. Môže sa tam pracovať na 4 hod. alebo 5 hod. denne (sú tam dve skupiny - kvôli obtiažnosti práce sa nedá pracovať dlhšie). Je spísaná riadna pracovná zmluva, ale na skrátený pracovný čas. Vznikla otázka, či sa skrátený pracovný čas inak zarátava do odpracovaných rokov ako riadna pracovná doba na 8 hodín. Jedna pani tvrdí, že keď robia polovičný čas, tak za rok sa im zarátava iba 1/2 roka. Nie je to podľa Vás skúsenejších blbosť ? Vopred ďakujem za Vaše znalosti :-)
mysimis
17.08.10,18:38
To, že by si pracovala na skrátený pracovný čas nemá vplyv na počet odpracovaných rokov.
Počíta sa to tak isto ako keby si pracovala na riadny pracovný úväzok.
Miichaela
17.08.10,18:59
Ja osobne som si to aj myslela, ale nechcela som sa hádať, lebo nie som odborník v tomto odbore. To by potom nemohli mať ani dovolenky 20 dní, ale len 10, no nie ?
Xanti
17.08.10,19:03
Ja osobne som si to aj myslela, ale nechcela som sa hádať, lebo nie som odborník v tomto odbore. To by potom nemohli mať ani dovolenky 20 dní, ale len 10, no nie ?
Máš 20 dní dovolenky po 4 hodiny. Ved je to logické. Tiež pracujem na skrátený úväzok, a nič sa nemení. Lebo všetky náležitosti ako odvody alebo prípadná PN je rátaná z toho čo si platím.
A roky mám odrobené tak isto ako ten čo robí 8 hodín.
Miichaela
17.08.10,19:22
Ďakujem pekne za odpovede :-)
Miichaela
19.08.10,05:36
Máš 20 dní dovolenky po 4 hodiny. Ved je to logické. Tiež pracujem na skrátený úväzok, a nič sa nemení. Lebo všetky náležitosti ako odvody alebo prípadná PN je rátaná z toho čo si platím.
A roky mám odrobené tak isto ako ten čo robí 8 hodín.

Povedela som to kočkám v práci, a stále mi tvrdili, že to nie je možné, že určite sa mýlim. Neexistuje nejaký zákon v ktorom to je všetko povedané - teda že máme pravdu , čo tvrdíme, že sa odpracované roky rovnako započítavajú pri 4 hod. ako aj pri 8 hod. ?
ivka70
19.08.10,06:00