suzitok
25.08.10,18:38
Moj byvaly manzel podal navrh na sud - zverenie deti do jeho starostlivosti, ktore su momentalne na cas po rozvode zverene mne. Dovody uviedol uplne nezmysli, kedze ich nebude mat ako podlozit, neberiem tomu velku vaznost. Jeho predstava je taka, ze jeho x-ta priatelka da vypoved v praci a bude sa starat o moje deti..a on bude zarabat..podotykam, ze ju pozna mesiac, on pracuje ako vodic kamiona a je cele mesiace v zahranici. Momentalne je jeho zivotna uroven neporovnatelne vyssia s tou mojou, ja byvam s matkou, on ma 4-izbovy byt. Na deti neplati vyzivne pravidelne, len v roznych intervaloch, v podstate ako jemu vyhovuje, exekutor mu nema na co siahnut, nic nema na mene, prijem preukazuje minimalny, trestne oznamenie ho len rozosmialo.
Deti su vystresovane, jeho nova priatelka sa k nim nechova dobre. Neviem ako mam postupovat, na aku instituciu sa obratit, neviem si predstavit co ma na sude caka, co vsetko budem musiet obhajovat, ake bude mat argumenty on...pravnika si nemozem dovolit..Zo strany byvaleho manzela je jasne, ze mu nejde o deti, nejde mu ani o to, aby ublizil mne, ide mu len o to, aby ma verejne zosmiesnil a tym si zvysil svoje ego, aby dokazal svojej novej partnerke aky je on hrdina a frajer. Bojim sa co bude dalej..sudne konanie este ani nezacalo..ale on uz presne vie, ako bude zniet rozsudok sudu. Peniaze ma, kadial chodi, tadial bucha obalkou po stole a ja mam strach, ze vyhra toto anie spravodlivost a laska a zaujem o deti...
lujza.j
25.08.10,17:06