rapcanovaj
26.08.10,17:36
Pracujem ako veduca skolskej jedalne a zároven učtovnicka na základnej skole .Mám ukončene stredné vzdelanie - strednu hotelovu školua som zaradena do platovej triedy 8 . Tento rok som sa rozhodla studovat na pedagogickej fakulte odbor pedagogika .Chcem sa prosim opýtat je možne aby ma zamestnavatel zaradil do platovej triedy 9 ked ukončim bakalarske študium na pedagogickej fakulte
anicka111
18.10.10,06:29
NIe, ak tvoju kvalifikáciu nevyužije. Môžeš mať aj Ing., no keď si zaradená do funkcie vedúcej šj, či účtovníčky kde to Ing. zamestnávateľ nepotrebuje. Si furt v 8. Ak ukončíš pedagogickú-musela by si učiť, aby sa niečo zmenilo. Iné by bolo, keby si si našla činnosť, ktorú vykonávaš ako účtovníčka v 9.tr. a máš bc.
kvet
19.10.10,04:34
Podľa § 5 ods. 1 zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zamestnávateľ zaradí zamestnanca do platovej triedy podľa najnáročnejšej pracovnej činnosti z hľadiska jej zložitosti, zodpovednosti, fyzickej záťaže a psychickej záťaže, ktorú má vykonávať podľa druhu práce dohodnutého v pracovnej zmluve, a podľa splnenia kvalifikačných predpokladov, ktoré sú potrebné na jej vykonávanie.
Zaradenie najnáročnejších činností do platových tried a kvalifikačné predpoklady na ich vykonávanie je uvedené v NV SR č. 341/2004 Z. z., ktorým sa ustanovujú katalógy pracovných činností pri výkone práce vo verejnom záujme a o ich zmenách a dopĺňaní v znení neskorších predpisov.

Z uvedeného vyplýva, že ak po dosiahnutí vysokoškolského vzdelania prvého stupňa nebudeš vykonávať najnáročnejšiu pracovnú činnosť, pre ktorú je ustanovený kvalifikačný predpoklad vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa, nebudeš môcť by zaradená do vyššej platovej triedy.