huli0401
09.09.10,12:02
Zajtra mam sud pre zvysenie vyzivneho.
Medzicasom som skoncil skolu a uz niesom student. Co teraz?
Co mam ziadat? nejaky doplatok ododna podania? alebo ako?
Poprosim surne dakujem
veronikasad
09.09.10,10:11
Zajtra mam sud pre zvysenie vyzivneho.
Medzicasom som skoncil skolu a uz niesom student. Co teraz?
Co mam ziadat? nejaky doplatok ododna podania? alebo ako?
Poprosim surne dakujem
V tom prípade súd asi rozhodne o zrušení výživného, nie o jeho zvýšení, pokial o to rodič požiada ...
huli0401
09.09.10,10:11
a ked som ziadal doplatit ododna podania?
veronikasad
09.09.10,10:12
a ked som ziadal doplatit ododna podania?
na to ti musia odpovedať právnici na porade - neviem, či je to možné.
arizona
09.09.10,10:21
Zajtra mam sud pre zvysenie vyzivneho.
Medzicasom som skoncil skolu a uz niesom student. Co teraz?
Co mam ziadat? nejaky doplatok ododna podania? alebo ako?
Poprosim surne dakujem
Keď chceš presnejšiu odpoved, opíš podrobnejšie...
ivka70
09.09.10,10:23
A teraz si uz zamestnany? Alebo co robis?
huli0401
09.09.10,10:28
Mam podane ze by tu zvysenu sumu platil ododna podania comu je 10 mesiacov. To znamena ze by mi doplatil teraz 10x tu zvysenu sumu. Momentalne som nezamestnany, som evidovany na urade prace. Som absolvent. Dakujem
veronikasad
09.09.10,10:30
Mam podane ze by tu zvysenu sumu platil ododna podania comu je 10 mesiacov. To znamena ze by mi doplatil teraz 10x tu zvysenu sumu. Momentalne som nezamestnany, som evidovany na urade prace. Som absolvent. Dakujem
Súd 10 mesiacov nerozhodol o zvýšení výživného ? To sa mi nejako nezdá.
huli0401
09.09.10,10:42
10 mesiacov som cakal na pojednavanie
ivka70
09.09.10,10:56
Kedze este sa sam nezivis, moze sud rozhodnut aj o tom, ze vyzivne bude platene nadalej.
Zavisi to od toho ako sudca posudi tvoju schopnost sameho seba zivit.
huli0401
09.09.10,11:02
Takze o co mam ziadat ked sa ma to opyta a povie mi ze uz niesom student?