harisova66
11.09.10,07:09
Dobý deň prajem,
som študentkou VŠ v treťom Bc. ročníku denného štúdia.
Súd určil zvýšenie výživného na 100 eur v roku 2009.
- od otca ktorý mi uhrádza iba každý tretí mesiac, sumu 100 eur.
- k dnešnému dátumu je mi dlžný 800 eur.

Z tohoto dôvodu som podala o návrh na exekučné konanie voči povinnému, kde boli podrobne uvedené jeho nedoplatky a všetky potrebné dokumenty.
Exekútor posunul návrh na Okresný súd. Ktorý rozhodol takto:

UZNESENIE : Súd žiadosť súdneho exekútora v časti o vymoženie výživného v sume 100,- eur mesačne od 01.07.2010 pre budúce obdobie od povinného ZAMIETA.

Neviem si vysvetliť následné konanie súdu.
Prosím mohli by ste mi v tejto veci poradiť ? A ako postupovať dalej ?
Na odvolanie mám už iba 8 dní tak Vás prosím o súrnu radu.
Vopred Ďakujem.

S pozdravom Harišová.
:confused:
riccado
11.09.10,09:35
sud zrejme rozhodol tak, ze exekucne vyzivne sa bude viest iba pre zameskane vyzivne vo vyske 800.- Eur a exekuciu na vyzivne do buducnosti sud zamietol.

neviem, ci ma zmysel odvolavat sa, napokon ked nebudu dalsie vyzivne platene, podas dalsi navrh na exekuciu.
Flinstone
11.09.10,11:04
ešte máš možnosť podať na polícii trestné oznámenie pre neplnenie povinnej výživy... ale ak bude exekútor rýchly a úspešný tak to veľký zmysel nemá
harisova66
11.09.10,12:54
prečo sud zamieta exekuovať bežné mesačné výživné?
harisova66
11.09.10,12:58
Aký by to malo zmysel,podať to na policiu?mal by poviny ztoho nejaku ujmu?
riccado
12.09.10,16:47
prečo sud zamieta exekuovať bežné mesačné výživné?

konkretne v tvojom pripade je to v odovodneni uznesenia
riccado
12.09.10,16:50
Aký by to malo zmysel,podať to na policiu?mal by poviny ztoho nejaku ujmu?

mohol by byt trestne stihany pre trestny cin zanedbania povinnej vyzivy. taketo trestne stihanie by ho teoreticky mohlo donutit zaplatit zameskane vyzivne a tiez naucit ho platit aj to bezne vyzivne nacas...
ale len mohlo :(
harisova66
14.09.10,06:25