MAMKA SLAVKA
13.09.10,10:27
Dobry den.
Chcela by som Vas poziadat o radu.
Bola som zamestnana, odisla som na matersku dovolenku s prvym dietatom, rok po prvom porode sa nam narodilo druhe dieta, nasledovala rodicovska dovolenka. Teraz obe deti nastupili do skolky (uz sme s tym nepocitali, nebolo miesto, ale uvolnili si 2 miesta, tak sme to vyuzili) Poberam este rodicovsky prispevok na mladsieho, ktory bude mat v juni 3 roky. Nechcem a ani nemozem nastupit do predchadzajucej prace, takze budem musiet dat vypoved a byt dobrovolne nezamestnana a platit si odvody do zdravotnej poistovne (ak som dobre pochopila pani na urade prace) Manzel je zivnostnik, pomaham mu. Co sa nam "vyplati" viac- platit si odvody do poistovne sama, alebo sa nechat zamestnat od manzela, aby plati odvody on? Alebo je aj ina moznost, aby sme sa vyhli plateniu odvodou, alebo ich co najviac znizili?
(Prepacte za moju prostorekost, ale ja som uplny laik v tychto veciach)
Dakujem za odpoved a prajem pekny den.
rodina1
13.09.10,09:26
Dobry den.
Chcela by som Vas poziadat o radu.
Bola som zamestnana, odisla som na matersku dovolenku s prvym dietatom, rok po prvom porode sa nam narodilo druhe dieta, nasledovala rodicovska dovolenka. Teraz obe deti nastupili do skolky (uz sme s tym nepocitali, nebolo miesto, ale uvolnili si 2 miesta, tak sme to vyuzili) Poberam este rodicovsky prispevok na mladsieho, ktory bude mat v juni 3 roky. Nechcem a ani nemozem nastupit do predchadzajucej prace, takze budem musiet dat vypoved a byt dobrovolne nezamestnana a platit si odvody do zdravotnej poistovne (ak som dobre pochopila pani na urade prace) Manzel je zivnostnik, pomaham mu. Co sa nam "vyplati" viac- platit si odvody do poistovne sama, alebo sa nechat zamestnat od manzela, aby plati odvody on? Alebo je aj ina moznost, aby sme sa vyhli plateniu odvodou, alebo ich co najviac znizili?
(Prepacte za moju prostorekost, ale ja som uplny laik v tychto veciach)
Dakujem za odpoved a prajem pekny den.