judasik
22.09.10,11:53
Dobrý deň.
Som študent na strednej škole, mám 19 rokov a kvôli zlému zaobchádzaniu matky s mojou osobou (psychické týranie a vydieranie) som sa rozhodol osamostatniť. Trvalý pobyt mám od 13.8.2010 u starkej, ale prechodný pobyt som si nechal doma. Vlastním 1/3 toho bytu bytu, kde momentálne býva moja matka s mladším bratom. Keď som si včera išiel po nejaké veci, zistil som, že vymenila zámku na dverách. Vopred som jej oznámil, že prídem. Má na to právo? Čo mám robiť ?
JAJA11
22.09.10,10:18
Dobrý deň.
Som študent na strednej škole, mám 19 rokov a kvôli zlému zaobchádzaniu matky s mojou osobou (psychické týranie a vydieranie) som sa rozhodol osamostatniť. Trvalý pobyt mám od 13.8.2010 u starkej, ale prechodný pobyt som si nechal doma. Vlastním 1/3 toho bytu bytu, kde momentálne býva moja matka s mladším bratom. Keď som si včera išiel po nejaké veci, zistil som, že vymenila zámku na dverách. Vopred som jej oznámil, že prídem. Má na to právo? Čo mám robiť ?

No treba prísť domov, keď je mama doma.
Neviem prečo je ten vzťah medzi Tebou a mamou taký zlý, ale nikdy nie je na vine len jedna strana. A nechce sa mi veriť, že by Ťa mama nemala rada. Problém bude asi len v tom, že máte rozdielny názor na život. A ty nechceš prijať mamine názory a ona neprijíma Tvoje. :mee: A keď spolu komunikujete, tak sa hádate a nedokážete si sadnúť a tichým a nerozčúleným hlasom sa pobaviť.
Ty mamu už nemáš rád?
Chobot
22.09.10,10:20
Dobrý deň.
Som študent na strednej škole, mám 19 rokov a kvôli zlému zaobchádzaniu matky s mojou osobou (psychické týranie a vydieranie) som sa rozhodol osamostatniť. Trvalý pobyt mám od 13.8.2010 u starkej, ale prechodný pobyt som si nechal doma. Vlastním 1/3 toho bytu bytu, kde momentálne býva moja matka s mladším bratom. Keď som si včera išiel po nejaké veci, zistil som, že vymenila zámku na dverách. Vopred som jej oznámil, že prídem. Má na to právo? Čo mám robiť ?