LudkaH
26.09.10,12:24
Dobrý deň, prosím o radu - pomoc
Nie som členkou v odboroch, ale prosím poraďte mi. Mám 56 rokov a som vdova. Pracujem ako riaditeľka materskej školy. Mám odpracovaných 37 rokov. Toho času som na ročnej PN. PN mi končí 5.okt.2010. Pre vážne zdravotné problémy si vybavujem invalid.dôchodok a chcem požiadať o rozviazanie pracovného pomeru. Môj zamestnavateľ - starosta je veľmi labilný, náladový človek s ktorým je ťažká reč a nevie poradiť. Keď som mu pred týždňom napísala list a pýtala finančnú pomoc po nebohom manželovi , ktorý zomrel pred rokom inak starosta mi fin pomoc prisľubil už na pohrebe no ani cent mi nedal. Po obdržaní listu mi ihneď zatelefonoval s tým, či sa nehanbím takéto listy mu posielať. Som z neho zúfala. Pri písaní žiadosti o rozviazaní pracovného pomeru nechcem urobiť chybu, načo nesmiem zabudnúť? Čo všetko podľa zákona mi patrí? Ďakujem
veronikasad
26.09.10,10:27
Ludka, už ti posudková komisia SP schválila invalidný dôchodok ?
LudkaH
26.09.10,13:10
Pred posudkovou lekárkou som bola dva krát. Ešte raz ma predvolajú pred posudkovú komisiu, kým rozhodnú o invalidnom dôchodku
terezamaria
26.09.10,16:14
Dobrý deň, prosím o radu - pomoc