fridi
27.09.10,19:31
Ahojte, potrebovala by som poradiť lepšie povedané pomôcť, nie som expert na výpočtovú techniku (bohužiaľ), ale podľa návodu viem, že to dokážem. Neviem čo je s NB, ale napr. neviem si zaheslovať NB akokeby som nebola spravcom, vebcamera mi nefunguje, nenachádza mi ani tlačiareň pritom bola pripojená a podobné chybičky krásy. Vedel by mi niekto poradiť, čo by som s ním mala alebo mohla spraviť? Už raz bol preinštalovaný Windows. Vďaka.
salvosko
27.09.10,18:20
Je tam viacero problemov, zverit do ruk odbornikovi, toto je na dlho. Sorry.
Pidgey
27.09.10,18:38
tak tak, aj malo info - aky win je nainstalovany? ci ta tlaciaren isla uz pocas novej instalacie,alebo nejde iba po preinstalovani. V spravcovi zariadeni mas vsetko oznacene ako nainstalovane,alebo mas niekde otaznik, ked chyba ovladac?
Nevies si zaheslovat NB znamena ze si nevies nastavit heslo do win? ak ano, tak potom naozaj radsej zavolaj niekoho kto troska pozna PC, a ten ti to mozno za hodku vsetko spojazdni a ukaze co a ako.
KoxXxo
27.09.10,19:05
Problém asi nebude s nootebokom..:)
durisovad
27.09.10,19:20
Problém asi nebude s nootebokom..:)
A mozno bude, ale ako hovoria odbornici - medzi klavesnicou a stolickou. Nie je to problem ojedinely, aj ja ho mavam a riesim ho systemom pokus-omyl-uspech, ale to som tu uz raz pisala.
PotPalo
27.09.10,19:30
...riesim ho systemom pokus-omyl-uspech, ale to som tu uz raz pisala.
Ja mám podobnú metódu: pokus-omyl-debil. Z funkcionality Windows si tak niekedy pripadám.:D:D:D
durisovad
27.09.10,19:56
Mne sa po par pokusoch obycajne podari dostat sa k tomu, co potrebujem.
salvosko
27.09.10,20:55
Mne sa vždy podarí dosť k tomu čo potrebujem, niekedy hneď a niekedy to trvá ale kde je vôľa tam je cesta. ;)
KoxXxo
27.09.10,21:48
Mne sa vždy podarí dosť k tomu čo potrebujem, niekedy hneď a niekedy to trvá ale kde je vôľa tam je cesta. ;)

..aj cesta môže byť cieľ..
tibor.
28.09.10,03:09