Valcake
30.09.10,21:07
Ktorý player je podľa vás najlepší? Sťahujem filmy, hudbu a napaľujem na CD a DVD. Mám Win 7. a Wind.Media Player. Zatiaľ nemám problém, ale chcela by som vedieť názor odborníkov. Môže byť súčasne aj viac stiahnutých? GOM, BS, ...nepobijú sa? Díky.
arizona
30.09.10,19:15
Mám Gom player, nastavený aj ako predvolený.Nestalo sa mi, že by niečo neprehral ....spokojnosť :-)))
arizona
30.09.10,19:16
Ktorý player je podľa vás najlepší? Sťahujem filmy, hudbu a napaľujem na CD a DVD. Mám Win 7. a Wind.Media Player. Zatiaľ nemám problém, ale chcela by som vedieť názor odborníkov. Môže byť súčasne aj viac stiahnutých? GOM, BS, ...nepobijú sa? Díky.
môžeš, veď nejdú všetky naraz. Ale prednastavený máš aj tak len jeden :)
Valcake
30.09.10,19:20
Keď mám prednastavený Wind.M.P. a ostatné len stiahnuté, nič sa nedeje? Asi zbytočne zaberajú miesto.
KoxXxo
30.09.10,19:25
Ktorý player je podľa vás najlepší? Sťahujem filmy, hudbu a napaľujem na CD a DVD. Mám Win 7. a Wind.Media Player. Zatiaľ nemám problém, ale chcela by som vedieť názor odborníkov. Môže byť súčasne aj viac stiahnutých? GOM, BS, ...nepobijú sa? Díky.
A čo má spoločné player s tým že sťahuješ a napaľuješ niečo? Ja mám od oka asi 10 playerov a zatial ešte ani náznak šarvátky. Okrem iných vyskúšaj ak chceš určite aj KMPlayer, VLC Media Player a Media Player Classic.
Valcake
30.09.10,19:45
...no už sa mi stalo, že ponúkalo pri prehrávaní BS.p., preto chcem vedieť ako amatér čo sa udeje keď ich mám naraz viac. Ale o.k. dôležité je čo je prednastavené. Dík
Valcake
30.09.10,19:51
KoxXxo a načo ich máš toľko, nezaberajú ti zbytočne miesto?
KoxXxo
30.09.10,20:00
Pri súčasnej veľkosti HDD je to miesto zanedbateľné. A každý prehrávač má iný komfort ovládania, inak zvláda rôzne súbory takže po čase prídeš na to, ktorý na aký súbor použiť.
mgpjohny
01.10.10,03:25
Osobne preferujem vyššie spomínaný VLC. Má vlastné kodeky, prehrá aj neúplný alebo poškodený video súbor a podporuje obrovské množstvo formátov.