deniscatko
05.10.10,09:52
dobrý deň, potrebovala by som poradiť ako postupovať pri výpovedi ak pracujem ako SZČO - sprostredkovať poistenia

už viac ako rok pracujem ako SZČO - sprostredkovateľ poistenia pre istú poisťovňu. Vedúci kancelárie má nepekným spôsobom vyštval z kancelárie ešte v máji. Bola som doma a nepracovala som vôbec, ale odvody treba platiť stále. Tak som začiatkom septembra za ním zašla, aby som podpísala výpoveď ku koncu septembra. No on mi nechce dať výpoveď teraz ale až ku 31.12.2010 pretože sa bojí, že poruším zmluvy, ktoré som uzatvorila.:confused: Vie mi niekto s tým pomôcť? Ako postupovať a na koho sa obrátiť?
ďakujem Vám veľmi pekne za pomoc
Danila
05.10.10,07:58
Ty nemáš s tým pánom v kancelárii pracovnoprávny vzťah, ale aspoň predpokladám, že vzťah zmluvný. Ty si sama sebe šéfom, tak nie si odkázaná na to, kedy Ti on dá, či nedá výpoveď.... Druhá vec je dodržať zmluvné podmienky, ktoré si uzatvorila s klientmi. Nechceš mi povedať, že aj také najchytrejšie poisťovacie firmy majú v oblasti ZP a zamestnávania hokej.;)
veronikasad
05.10.10,07:58
dobrý deň, potrebovala by som poradiť ako postupovať pri výpovedi ak pracujem ako SZČO - sprostredkovať poistenia

už viac ako rok pracujem ako SZČO - sprostredkovateľ poistenia pre istú poisťovňu. Vedúci kancelárie má nepekným spôsobom vyštval z kancelárie ešte v máji. Bola som doma a nepracovala som vôbec, ale odvody treba platiť stále. Tak som začiatkom septembra za ním zašla, aby som podpísala výpoveď ku koncu septembra. No on mi nechce dať výpoveď teraz ale až ku 31.12.2010 pretože sa bojí, že poruším zmluvy, ktoré som uzatvorila.:confused: Vie mi niekto s tým pomôcť? Ako postupovať a na koho sa obrátiť?
ďakujem Vám veľmi pekne za pomoc
vedúci kancelárie by mal mať nejakého nadriadeného, tak zrejme na neho alebo priamo na ústredie poisťovne. Predtým si však pozri podmienky ukončenia zmluvy, ktorú si podpísala. (nie poistnej, ale tej tvojej)
deniscatko
05.10.10,08:15