besttracker
05.10.10,19:40
Zdravim
Chcel by som sa poradit:
Otec ma zivnost v oblasti nakladnej cestne dopravy,ma vlastne automobili(nad 12 t),ja som dennym studentom na vysokej skole,nemam zivnost,ani nie som nikde zamestnany a sem tam ked je treba zastupim sofera, ked mam volno, ked je treba, ked musi ist cosi vybavovat,...,mam vsetky potrebne doklady ku jazde (vodicak ,zdravonu,psychotesty,....)a chcem sa spytat: ako je to keby som natrafil,ma zastavili bezpecnost prace,ci nejaky kompetentny urad prace,teda ked ma zastavia v podstate pracujem ako vodic......aj ked nie som v ziadnom pracovno pravnom pomere . teda nepoberam za pracu ani mzdu za vykonavanu pracu .treba to nejak papierovo dokladovat? alebo ako sa takato praca riesi?
Vopred diky za info
Lubo44
05.10.10,18:00
Zdravim
Chcel by som sa poradit:
Otec ma zivnost v oblasti nakladnej cestne dopravy,ma vlastne automobili(nad 12 t),ja som dennym studentom na vysokej skole,nemam zivnost,ani nie som nikde zamestnany a sem tam ked je treba zastupim sofera, ked mam volno, ked je treba, ked musi ist cosi vybavovat,...,mam vsetky potrebne doklady ku jazde (vodicak ,zdravonu,psychotesty,....)a chcem sa spytat: ako je to keby som natrafil,ma zastavili bezpecnost prace,ci nejaky kompetentny urad prace,teda ked ma zastavia v podstate pracujem ako vodic......aj ked nie som v ziadnom pracovno pravnom pomere . teda nepoberam za pracu ani mzdu za vykonavanu pracu .treba to nejak papierovo dokladovat? alebo ako sa takato praca riesi?
Vopred diky za info
Myslím, že ty ako rodinný príslušník môžeš vypomáhať otcovi - živnostníkovi bez akejkoľveky zmluvy, dohody a pod. Pokiaľ máš všetky potrebné papiere na šoferovanie tak by nemal byť problém.

Opravte ma ak sa mýlim.
veronikasad
05.10.10,21:23
Zdravim
Chcel by som sa poradit: