Miruo
11.10.10,15:56
Dobry den,
pracujem ako SZČO v oblasti poistenia a zaistenia, no chcem s tym skoncit. Dnes ma prijali na polovičný pracovný úväzok do jednej firmy. Chcem sa opytat, ci si musim tu SZCO ihned zrusit alebo ju mozem mat popri praci na polovicny uvazok? A taktiez teraz platim zdravotnej 40€/mesiac. Zmeni sa mi to teraz nejako? Bude za mna platit nieco zamestnavatel, u ktoreho som na polovicny uvazok?
Dakujem za kazdu info
Kačena I.
11.10.10,14:21
živnosť rušiť nemusite, ZP bude platiť aj zamestnávateľ z vymeriavacieho základu. Ak ponechate mesačné preddávky vo výške 44,73 EUR, vysporiadate si to v ročnom zúčtovaní ZP.
veronikasad
11.10.10,15:05
Dobry den,
pracujem ako SZČO v oblasti poistenia a zaistenia, no chcem s tym skoncit. Dnes ma prijali na polovičný pracovný úväzok do jednej firmy. Chcem sa opytat, ci si musim tu SZCO ihned zrusit alebo ju mozem mat popri praci na polovicny uvazok? A taktiez teraz platim zdravotnej 40€/mesiac. Zmeni sa mi to teraz nejako? Bude za mna platit nieco zamestnavatel, u ktoreho som na polovicny uvazok?
Dakujem za kazdu info
pri súbehu zamestnania a podnikania nie je povinnosť platiť odvody SZČO z min. vymer. základu. Pozri do RZZP za rok 2009 - preddavky na zdr. poistenie (neupravené)
Miruo
11.10.10,15:23
aha. dakujem a za co vsetko, resp kolko teda budem platit? musim to ist niekam nahlasit?
veronikasad
11.10.10,15:24
aha. dakujem a za co vsetko, resp kolko teda budem platit? musim to ist niekam nahlasit?
pozrel si už do toho RZZP za rok 2009 ?
Miruo
11.10.10,18:59
nie, neide mi to otvorit :(
veronikasad
11.10.10,19:14
nie, neide mi to otvorit :(
čo ti nejde otvoriť? Kopia tvojho ročného zúčt. zdr. poistenia, ktoré si podal do 30.6.2010 ?
Miruo
11.10.10,21:29
aha, myslel som ,ze to mal byt nejaky odkaz :D
no ja som ale odvody ziadne zatial ani neplatil, lebo som mal male zarobky. platil som iba tych 40€ mesacne
veronikasad
12.10.10,06:49
aha, myslel som ,ze to mal byt nejaky odkaz :D