piwik
11.10.10,16:59
Dobrý deň,

Vystavujem faktúry do ČR, som programátor...tj. jedná sa o služby, ktoré poskytujem.

Chcem sa spýtať, aká kniha faktúr je na to vhodná?

Na internete som našiel túto a plánujem ju objednať, tak aby som nespravil nejakú chybu...

tu je odkaz: http://www.otto-office.com/sk/Optys-Kniha-odoslan%C3%BDch-fakt%C3%BAr-A4/76101/p?wkid=OO-7-SK-464cb3306fccb13


za odpoveď ďakujem
piwik
11.10.10,15:27
tak cez net objednávať nebudem, chceli odomňa 7.3 eur....šalenota !
Tweety
11.10.10,15:28
tak cez net objednávať nebudem, chceli odomňa 7.3 eur....šalenota !
A nemáš soft?
Paula
11.10.10,15:30
Žeby si programátor nevedel sám vytvoriť knihu faktúr? ;)
piwik
11.10.10,15:32
no nemám digitálny podpis, tak to musím mať v papierovej forme....ale odoslané faktúry spolu s výkazom prác si zapisujem do excelu ... no chcel by som to mať aj v papierovej forme
piwik
11.10.10,15:32
Žeby si programátor nevedel sám vytvoriť knihu faktúr? ;)

programátor nemá čas, na takéto veci :))
Paula
11.10.10,19:41
programátor nemá čas, na takéto veci :))



Tak teraz čo Ti máme poradiť? Nemáš čas sám pre seba, nechceš kupovať to, čo vytvorili iní... tak aspoň pekný večer Ti prajem :).
piwik
12.10.10,04:53
Tak teraz čo Ti máme poradiť? Nemáš čas sám pre seba, nechceš kupovať to, čo vytvorili iní... tak aspoň pekný večer Ti prajem :).


veď ja som nepovedal, že ju nechcem kúpiť ... s tým časom som myslel to, že ju predsa nebudem programovať, na to čas fakt nemám....chcel som len radu, akú knihu faktúr mám kúpiť....ktorá bude najvhodnejšia pre vykonané služby do ČR....nič viac, nič menej....ďakujem
mysimis
12.10.10,05:02
A kto Ti bude spracovávať účtovníctvo? - alebo aj to si chceš robiť sám?
Lubo44
12.10.10,05:02
veď ja som nepovedal, že ju nechcem kúpiť ... s tým časom som myslel to, že ju predsa nebudem programovať, na to čas fakt nemám....chcel som len radu, akú knihu faktúr mám kúpiť....ktorá bude najvhodnejšia pre vykonané služby do ČR....nič viac, nič menej....ďakujem