Drakenhoffer
27.10.10,16:21
Dobrý deň všetkým,

mám jeden problém.

Som študentom strednej školy, a môj zárobok za rok 2010 je suma 5200 €.... zarábam si takto cez internet... všetky peniaze mi chodia na elektronickú peňaženky paypal.com v $ a z tamaď si ich posielam na BU v €... no problém je v tom, že firma ktorá mi peniaze posiela za mňa neodvádza nič... vôbec nič ... nie je to Slovenská firma ale firma z Číny....
Moja otázka znie ak som zarobil 5200 € čo si môžem odrátať pri platení dane ... viem že je tam niečo s 19,2 násobkom životného minima... som študent, bývam s rodičmi, ktorý sa o mňa starajú. Taktiež som počul niečo o 40% paušálnych výdavkou ...NA paypali nemám peniaze len z tejto firmy ale aj peniaze, ktoré mi posiela kamarát a priatelia.. musím aj tie daniť? Nemám žiadne zmluvy ani nič podobné

Vie mi niekto s touto situáciou pomôcť?
Drakenhoffer
27.10.10,14:22
toto je prvýkrát čo by som mal podať daňové priznanie
martinez
27.10.10,14:29
Dobrý deň všetkým,

mám jeden problém.

Som študentom strednej školy, a môj zárobok za rok 2010 je suma 5200 €.... zarábam si takto cez internet... všetky peniaze mi chodia na elektronickú peňaženky paypal.com v $ a z tamaď si ich posielam na BU v €... no problém je v tom, že firma ktorá mi peniaze posiela za mňa neodvádza nič... vôbec nič ... nie je to Slovenská firma ale firma z Číny....
Moja otázka znie ak som zarobil 5200 € čo si môžem odrátať pri platení dane ... viem že je tam niečo s 19,2 násobkom životného minima... som študent, bývam s rodičmi, ktorý sa o mňa starajú. Taktiež som počul niečo o 40% paušálnych výdavkou ...NA paypali nemám peniaze len z tejto firmy ale aj peniaze, ktoré mi posiela kamarát a priatelia.. musím aj tie daniť? Nemám žiadne zmluvy ani nič podobné

Vie mi niekto s touto situáciou pomôcť?

Ahoj, napisem svoj nazor : ak si zarabas cez internet, mozno to povazovat za sustavnu cinnost s cielom dosiahnutia zisku....