p3dr00
01.11.10,18:13
Zdravím,

môj problém sa týka pravdepodobne grafickej karty, pred pár dňami sa mi na displeji zobrazili pruhy (viď obrázok), resp. sčernala obrazovka. Pri zapínaní však displej fungoval až po log-on screen. Potom problémy začali znova.

http ://i53.tinypic.com/qnuwxf.jpg

Vyskúšal som Live CD linuxu, kt. som mal poruke, displej fungoval. Takisto v núdzovom režime displej funguje. Ak odinštalujem ovládač grafickej karty, a prihlásim do Win., tak to beží až kým sa znova nestiahne ovládač a nereštartuje notebook.

Skúšal som starší ovládač, displej išiel necelé 2 dni a problém sa opakoval. Rovnako nepomohla ani nová inštalácia systému.

Je to až na servisnú opravu? Riešiť servisom je pre mňa teraz nevhodné (študujem).

Ďakujem za rady.

HP Pavilion 6670ec
VGA: nVidia 8400 GS
OS: Windows 7
Vlado40
01.11.10,17:18
Mal si stiahnuté ovládače zo stránky HP alebo nVidia.Nepovoľ nech si notebook stiahne ovládače sám.
p3dr00
01.11.10,17:28
Ovládače sú zo stránky nVidie, neviem odkiaľ sú tie ktoré si stiahne Windows vrámci aktualizácií. Teraz som už nastavil inštaláciu na manuálnu.

HP pre môj typ ovládače na Windows 7 nevydáva, iba Vistu, od tej som ale odišiel keď som mal môžnosť mať orignálny W7. Cca rok som ho s W7 používal bezproblémovo.
Vlado40
01.11.10,17:52
Tak odinštaluj ovládač s ktorým má windows problém a nechaj akože windows bez ovládača či sa chyba prejaví.Potom ak to pôjde bezchybne ,tak skús ovládadač zo stránky HP pre Vistu.Win 7 by to mal zobrať.Dúfam ,že si ovládač zo stránky nVidia stiahol pre notebook označenie 8M,nie pre PC.
Arnold123
01.11.10,17:54
Ovládače sú zo stránky nVidie, neviem odkiaľ sú tie ktoré si stiahne Windows vrámci aktualizácií. Teraz som už nastavil inštaláciu na manuálnu.

HP pre môj typ ovládače na Windows 7 nevydáva, iba Vistu, od tej som ale odišiel keď som mal môžnosť mať orignálny W7. Cca rok som ho s W7 používal bezproblémovo.