Dejuš
02.11.10,16:29
Dobrý deň.
chcem sa informovať či mám nárok na sociálne štipendium na vysokej skole keď nebývam s rodičmi v spoločnej domácnosti, mam aj zmenený trvalý pobyt?
Ďakujem
paaataaa
03.11.10,11:39
to zavisi od toho..aky bol tvoj minulorocny prijem....ci si zenaty..ci mas deti....alebo kolko beries od rodicov vyzivne....je toho vela..co ovplyvnuje narok na stipko :)
pupika8500
04.11.10,20:09
Dobry den,ja sa chcem spytat bolo mi pridelene stipendium vo vyske 105eur,som studentka VS som uplna sirota a mam prekrocenu standardnu dlzku studia/kedze som raz mala prerusene studium/,sa chcem opytat ci tato suma je primerana na moju zivotnu situaciu ci nie
Dejuš
05.11.10,11:36
som slobodna, brigadovala som minuleho roku ale ziadna slava a vyzivne od rodicov nemam a deti tiez nemam
ivka70
05.11.10,11:54
som slobodna, brigadovala som minuleho roku ale ziadna slava a vyzivne od rodicov nemam a deti tiez nemam

Pokial by si chcela ziadat o socialne stipendium, musis mat stanovene vyzivne od oboch rodicov.
Ak potom bude tvoj prijem splnat podmienky, nmozes ziadat.
paaataaa
05.11.10,13:00
Dobry den,ja sa chcem spytat bolo mi pridelene stipendium vo vyske 105eur,som studentka VS som uplna sirota a mam prekrocenu standardnu dlzku studia/kedze som raz mala prerusene studium/,sa chcem opytat ci tato suma je primerana na moju zivotnu situaciu ci nie
pockaj..si prekrocila standradnu dlzku a mas stipko???.....a brala si ho po vsetky roky??..lebo ak ano..potom podla mna narok nemas na stipko..sice neviem ako je to co sa tyka sirot..ale podla mna v tomto sa rozdiely nerobia.jedine ze ako sirota mas narok na stipko aj pocas letnych prazdnin no :) a ci 105 je dost..zavisi od toho, kolko beries sirtotske a kto vsekto sa s tebou posudzuje plus prijmy :)
paaataaa
05.11.10,13:01
som slobodna, brigadovala som minuleho roku ale ziadna slava a vyzivne od rodicov nemam a deti tiez nemam
tak ak nemas od rodicov vyzivne....posudzujes sa spolu s nimi a ich prijmami
trisestri