jarkoslav
10.11.10,17:31
Prosim poradte mi. kupil som v NAy notebook HP,ktory sa do pol roka pokazil.islo o chybu ked windows raz ani na 10 krat nenaskočil a obrazovka ostala čierna. potom dva dni isel a potom zasa nič. čiže raz išiel a raz nie.Dal som ho do opravy do servisu HP.opravili ale chyba tu bola zasa a ta ista.takto sme ho dali 3 krat do opravy a po trtom raze som napisal papier že chcem odstupit od zmluvy na zaklade rovnakej chyby.ked som sa pokusil notebook vratit a ziadal vratenie penazi,nechceli uznať ze som si ho daval do servisu že take papiere si može urobit kazdy.a napriek mojej ziadosti o peniaze ,mi tvrdili že ho daju este raz do servisu čo aj urobili.ja som ztp tak som to poslal vybavit neter.jej to vsetko tvrdili.prešlo od vtedy 22 dni a oni tvrdia ze peniaze mi nemožu dat,lebo ze notebook je opraveny a oni nevedia čo s nim potom.lenže ja som vyslovene podal žiadost o odstupeni od zmluvy ktoru si oni zobrali.chcem nazad peniaze lebo tomuto vyrobku jednoducho neverim.Zarazilo ma že tvrdili že v servise niekolko krat preinštalovali software a raz menili monitor a že na to sa akože reklamacia ked sa preinštaluje software nevztahuje a pritom to robili dva krat po sebe čiže zbytočna reklamacia.Neviete či sa to ozaj na to nevztahuje? moc dakujem
profesional
12.11.10,08:37
Odstupenie od zmluvy je jednostranny pravny ukon. A teda jeho platnost a ucinnost nezavisi od prejavu vole druhej strany. Proste doruc do Nay postou odstupenie od zmluvy a hotovo. Nechapem preco si obyvatelstvo v tejto krajine mysli ze o odstupenie od zmluvy sa ziada. Neziada sa. Proste odstup od zmluvy a hotovo.
A nasledne ti budu musiet vratit peniaze lebo odstupenim od zmluvy zmluva zanika od prvopociatku a zmluvne strany su povinne si vydat co si navzajom plnili. Tj. ty im tovar, oni tebe peniaze. A to ze co oni potom s tym notebookom urobia, nie je tvoja starost.
jarkoslav
12.11.10,10:08
Dakujem za vasu odpved. Ja som im už doručil pisomne že odstupujem od zmluvy a oni to prebrali dokonca to spisali ,asi to je nejaky reklamačny protokol ale neviem to isto, lebo ja som doma a toto mi vybavovala neter.Mam to este raz poslať pisomne? asi nie ,ale možno som vas zle pochopil.A neviete či sa možu stale vyhovarať na ten preinštalovany software že sa na to reklamacia nevzťahuje? lebo takto to možu robit donekonečna.Ešte raz dakujem.a ak neuspejem ani s tymto ,poradte ako mam postupovať.volal som uz SOI