marekno1
14.11.10,16:45
Dobrý deň,
rád by som sa opýtal skúsenejších ľudí, čo si myslia o podnikaní v domácom cestovnom ruchu. Ja si to predstavujem tak, že by som mal cestovnú kanceláriu ktorá by sprostredkovala pobyty, rôzne aktivity návštevy muzei, tury a pod. Bolo by to hlavne pre zahranicnych turistov. Mam na mysli konkretnu situaciu ked pride skuspinka japoncov a proste im ponuknut nieco viac ako len ubytovanie. Ukazat im nieco aj z kultury a prirody popripade ze by sa nachvilu stali sucastou slovenskej kultury. Myslim si ze Slovensko má velmi vela co ponuknut a mne sa zda ze zahranicni turisti ako keby na slovensku ani neexitovali okrem BA a Vysokych Tatier.
Co si o tom myslite?
Som zatial len student ale v buducnosti mam plan podnikat tak preto si takto uz zistujem nazory a tak.
Vopred dakujem, eventualne niekto kto by povazoval moju myslienku za dobru tak by som rád pokecal aj nieco viac
rickman
14.11.10,16:33
Nie si sám, kto takto uvažuje, myšlienka je to rozhodne dobrá, ale podľa môjho názoru pokiaľ Slovensko neponúkneš ako komplexný produkt, tak to nemá význam.

Čo myslím tým komplexným produktom - to, že už v Japonsku si vyberú dovolenku/poznávačku z tvojho katalógu, ty ich naložíš do lietadla, ty ich z neho vyberieš, preložíš do svojho autobusu a spravíš program po celom Slovensku, ktorý budeš mať pod palcom len ty, a potom ich znovu dopravíš na letisko, naložíš do lietadla a v Japonsku ich aj vyberieš..