DEWW
15.11.10,10:12
Ahojte poradaci,

mam na Vas otazku, ako postupovat dalej v reklamacii modemu od T-Mobile, kupeneho 30.3.2010... Tento modem mal uz od zaciatku obcas problemy so signalom, vypadaval signal nebolo mozne na nom normalne pracovat na internete, ale kedze to mohlo byt aj sietou, neriesili sme to. V case ked sme ho dali na reklamaciu, hned po pripojeni sa po cca 7 sekundach odpojil.
Z T-Mobile prisla reakcia, ze reklamacia je zamietnuta, pretoze vraj podla ich servisu je modem mechanicky poskodeny a jednina moznost je zakupit si dalsi novy modem v plnej cene. S cim sme samozrejme nesuhlasili, pretoze nedoslo z nasej strany k ziadnemu mechanickemu poskodeniu, odoslali sme nase stanovisko doporucene na ich adresu, zase asi o 3 tyzdne sme dostali vyjadrenie, ze je pre nich podla nejakej novely Zakona o ochrane spotrebitela platnej od 1.11.2008 vyjadrenie ich servisu povazovane za odborne vyjadrenie. Vraj si mame zaplatit vlastneho sudneho znalca, pricom akoby naschval, vyzera to skor ako vysmech, este aj odporucili nejaku zensku z Kysuckeho Noveho Mesta, co je fakt hned zarohom od Banskej Bystrice odkial sme. Cele sa to natahuje uz od 30.8.2010 pricom kedze sme nesuhlasili s vysledkom reklamacie, modem nemame, cize sa nemame ako pripojit na internet a nemozeme vyuzivat sluzby za ktore aj tak stale musime dalej platit poplatok 19€ mesacne... Cize ziadne pozastavenie mesacneho pausalu do vyriesenia sporu ani nic ine.
Ako postupovat v tomto pripade dalej??? Ako sa dopracovat k tomu, aby sme nemuseli platit pausal za internet, ktory nemozeme ani vyuzivat, kedze modem je pokazeny je u nich???
Dakujem