jananech
16.11.10,16:20
Ahojte, prosím o pomoc - radu pri nasledovnom probléme.Z mojej pracovnej funkcie som objednala u dodávateľa tovar /bez predošlej cenovej ponuky, nakoľko s dodávateľom spolupracujeme dlhšie/ ktorý však po obdržaní mal na základe odacieho listu vysokú cenu. Nasledujúci deň som dodávateľovi telefonovala a zaslala písomnú reklamáciu na výšku ceny. Následne som zisťovala ceny u viacerých náhodných dodavateľov a zistila som že cena ktorú našej firme stanovil dodavateľ bola až 2 -2,5 krát vyššia ako u iných dodávateľov. Do termínu 7 dní som tovar chcela vrátiť, dodávateľ ho však odmietol prevziať s argumentom že je to tovar špecifický a nebude ho môcť predať. Čo mám robiť, ako mám postupovať ďalej. Cena je pre konečnú zákazku privysoká, neprijateľná.
Ďakujem všetkým ktorí mi akoukoľvek radou pomôžu.
Ďakujem.