Petra333
22.11.10,10:29
(administrativne zalezitosti myslim) Zivnost - kupa tovaru na ucely jeho predaja konecnemu spotrebitelovi maloobchod alebo inym prevadzkovatelom zivnosti velkoobchod.
ewita888
22.11.10,09:34
jednoznačne treba viesť účtovníctvo dobrou účtovníčkou..
astensova
22.11.10,09:45
Je tam mnoho administratívnych vecí, ktoré sú zásadné. Zmluvy s dodávateľmi ak je treba aj s odberateľmi / záleži na tom čo prevádzkuješ./ A ako bolo už hore písané je treba viesť účtovníctvo.
Čo u teba bude asi JÚ. Takže základ peňažný denník, záväzky, pohľadávky, sklad atď. Je toho dosť takže dobrá účtovníčka.
Petra333
22.11.10,09:56
no uctovnicku uz mam ...len sklad a knihu jazd si musim sama...takze uz potom nic viac netreba?
astensova
22.11.10,10:03
Ešte raz záleží na tom čo prevádzkuješ, či máš zamestnancov mzdy, DPH ale to by ti mala povedať tvoja účtovníčka.
Petra333
22.11.10,10:15
no je to velkosklad a otvarame maloobchodnu predajnu s potravinami, zatial mam len absolventku ktora mi pomaha viest sklad a pripravuje veci pre uctovnicku ale chcela by som ju od noveho roka vziat do prac. pomeru. po uctovnickej stranke si myslim ze by to malo byt v poriadku som platca dph, platim ju raz za tri mesiace...
ewita888
22.11.10,10:22
ak máš dobrú účtovníčku, porozprávaj sa s ňou, čo treba.. veď keď si platca DPH, musíš byť s ňou v kontakte stále, nie len na konci roka.. takto tu stráviš zbytočne veľa času, aj tak sa ti kompletne neodpovie, keďže nevieme, čo už vedieš a čo nie..
Petra333
22.11.10,10:26
tak dakujem pekne za odpovede
astensova
22.11.10,10:33
Ak je veľkosklad a maloobchod s potravinami prevádzka by mala byť nahlásená na Regionálnom úrade verejného zdravotníctva. Treba vypracovať prevádzkový poriadok, reklamačný poriadok. Absolventka by mala mať s tebou uzavretú zmluvu. Mala by mať zdravotný preukaz. Je toho dosť.