Fester48
22.11.10,18:42
Dobrý deň . Mám 18 rokov a už asi mesiac sa mi strieda obdobie hnačiek a zápch . Mám pravidelnú stolicu ale vždy to je hnačka . Skôr by som povedal zže najprv má klasickú stavbu a neskôr pri toalete sa zmení na hnačku . Mám aj zvýšenú plynatosť a niekedy ma bolí aj brucho . Pred mesiacom som bol u lekára a tam mi dala len nejaké antibiotiká , ktoré mi pomohli asi na 2-3 dni . čo mám robiť ? Zúfaly Jozef... :-(
Ivana Š
22.11.10,17:51
U akého lekára si bol? U obvodného? či u odborného gastroenterológa?
Fester48
22.11.10,17:52
bol som u obvodného ...
mysimis
22.11.10,17:55
Pýtaj sa k odbornému lekárovi - gastroenerológovi.
Fester48
22.11.10,18:01
vieš ja by som aj išiel ale som študent a už som mesiac nebol v škole kvôli iným zdravotným problémom . A keĎ vynechám ešte viacej dní tak ma vyhodia zo školy.. zato sa pýtam či nevie mi niekto poradiť .. pojdem k nemu ale momentálne to naozaj neide..
mysimis
22.11.10,18:08
vieš ja by som aj išiel ale som študent a už som mesiac nebol v škole kvôli iným zdravotným problémom . A keĎ vynechám ešte viacej dní tak ma vyhodia zo školy.. zato sa pýtam či nevie mi niekto poradiť .. pojdem k nemu ale momentálne to naozaj neide..


Lenže si uvedom, že zdravie je najprednejšie a ak si nechceš "nakúpiť" vážnu chorobu, tak sa len pekne pýtaj k odbornému lekárovi. Ak pôjdeš za obvodným, on Ti dá odporúčanie na odborné vyšetrnie a Ty sa objednáš - stačí aj po telefóne, lebo na gastro sú dosť dlhé čakacie doby. A ak to všetko obídeš po vyučovaní, tak zo školy nemusíš ani vymeškať. Zdravie máš len jedno!!!
Fester48
22.11.10,18:12
no tak to ano .. alebo tak sa ešte opýtam nevieš mi poradiť čo jesť a čo nejesť ?
video1983
22.11.10,18:46
smecta zarobit vypit uvar si ryzu mrkvu do kopy a jec
Ivana Š
22.11.10,18:48
neváhaj s návštevou gastroenterológa, píšeš, že si už dlhšie meškal zo školy, tak ten jeden deň to nezabije