zuzinka003
24.11.10,12:24
Dobrý deň, pracujem ako zdravotna sestra v Bratislave a mala by som zaujem o pracu v Rakusku, najlepšie vo Viedni. Vie mi niekto poradiť ako sa k takej ponuke dostanem, a co je vsetko potrebne k vybaveniu takejto prace?..Mate niekto stym skusenosti?
Ďakujem
arizona
24.11.10,12:04
Dobrý deň, pracujem ako zdravotna sestra v Bratislave a mala by som zaujem o pracu v Rakusku, najlepšie vo Viedni. Vie mi niekto poradiť ako sa k takej ponuke dostanem, a co je vsetko potrebne k vybaveniu takejto prace?..Mate niekto stym skusenosti?
Ďakujem
Bud si nájdes nejakú pracu sama,alebo sa obratis na agenturu (tie su väčšinou neseriozne a berú dosť veľké poplatky/-takze radsej nejakú overenú...

nepíšeš, či hľadáš prácu ako zdr.sestra v nemocnici,alebo ako opatrovateľka v rodine. To je rozdiel. Musíš napísať konkrétnejšie...

Zväčša sa vyžaduje rak.živnost /OP/ a znalosť nemčiny.Niektoré nemocnice žiadajú aj nejaký certifikát o znalosti NJ.
V nemocnici sa môžeš zamestnať aj na zmluvu bez potreby živnosti.

Pozri si túto aj tému http://www.porada.sk/t58314-opatrovatelky-v-rakusku.html
zuzinka003
24.11.10,13:36
Dakujem... praveze nechcem pracu opatrovatelky u niekoho v rodine, chcem normalne bud v nejakom domove dochodcov a postupne v nemocnici. Petoze moja nemcina neni az na komunikativnej urovni. Len som chcela vediet ci nema niekto stym skusenosti, ako si tu pracu a hlavne kde najst.:-))
BXLmiami
24.11.10,13:44
Pokaiľ chceš prácu v nemocnici musíš mať dobrú nemčinu.Od nás si sestričky našli prácu samé,poposielali CV na riaditeľstvá a všetky dostali miesta pomerne rýchlo.Všetky ale začali dennou nalievárnou nemčiny.Ak nemáš dobrú nemčinu,najskor začni s opatrovaním a potom až nemocnice.
zuzinka003
24.11.10,14:08