d-anjel
01.12.10,08:25
dobry den,

pracujem ako zamestnanec, avsak formou absolventskej praxe.
kedze zvyknem pracovat dlhsie alebo sa podielam aj na urcitych projektoch a analyzach pre zamestnávateľových klientov, zamestnavatel by mi chcel vyplatit urcitu "proviziu" avsak tak, aby to dostal do nakladov.
dohodu o pracovnej cinnosti ani o vykonani prace so mnou uzatvorit nechce. akym sposobom sa k tymto peniazom mozem dostat? je napriklad vhodna mandatna alebo prikazna zmluva? alebo poznate nieco ine? iny sposob?
Xanti
01.12.10,09:41
Pozor,
aby mesačný príjem neprekročil 136,52 € , lebo ťa vyradia z UP.
KEJKA
01.12.10,10:21
ako vieš, že je na UP?
Xanti
01.12.10,10:31
Kejka,
jednoducho, je na absolventskej praxi ved to píše vo svojom príspevku. A len evidovaný na UP môžu byť na absolventskej praxi. :D
KEJKA
01.12.10,10:34
aha, to som nevedela, že absolventská prax = evidencia na ÚP.
Stefan2005
01.12.10,11:12
formulácia "pracujem ako zamestnanec" mi nesedí...
Xanti
01.12.10,11:14
Mnoho ludí nevie presne pomenovať čo sú, ako sú a tak.
Častokrát aj na porade vidíme, že napíšu že sú zamestnanci chcú ísť na PN a po čase z nich vylezie, že pracujú na dohodu.
tikka
01.12.10,14:03
nuž ale k tvojej otázke.. možno by sa dal urobiť nejaký dodatok k zmluve o absolventskej praxi. Priznam sa, ze si uz ale nepamatam, ako je stavana. Skus sa pripadne opytat na UP, ti by na to mali byt kompetentni - ted ako, aby to bolo ok a aby ta ozaj nevyradili
veronikasad
01.12.10,14:05
dobry den,

pracujem ako zamestnanec, avsak formou absolventskej praxe.
kedze zvyknem pracovat dlhsie alebo sa podielam aj na urcitych projektoch a analyzach pre zamestnávateľových klientov, zamestnavatel by mi chcel vyplatit urcitu "proviziu" avsak tak, aby to dostal do nakladov.
dohodu o pracovnej cinnosti ani o vykonani prace so mnou uzatvorit nechce. akym sposobom sa k tymto peniazom mozem dostat? je napriklad vhodna mandatna alebo prikazna zmluva? alebo poznate nieco ine? iny sposob?