kimart
02.12.10,06:47
Ahojte, prosím Vás o pomoc. Troška sa to hambím písať, ale mám syna ktorý má už dva roky problémy (krváca z konečníka), potrebovala by som súrne nejakého dobrého odborníka, ktorý by mu pomohol. U nás ho len odpinkávajú, berie rôzne sirupy, no nezaberá. Je mi to jedno, môže byť aj bylinkár, len nech pomôže. ďakujem
ivka70
02.12.10,06:17
Kto vas odpinkava?
Krvacanie z konecnika najcastejsie sposobuju hemoroidy.
Hemoroid sa da aj nahmtat ako dureny uzlik v okoli konecnika, ale koze byt aj skryty vo vnutri.
Treba sa umyvat po kazdej velkej potrebe a natierat mastou na ne / napr. Faktu.
Xanti
02.12.10,06:21
Alebo to môže byť niečo vážnejšie.
Treba gastroenterologické vyšetrenie, aby sa vylúčili polypy na hrubom čreve - spôsobujú krvácanie,
a detto aby sa vylúčila ulcerozna kolitída - spôsobuje krvácanie z konečníka.

Syn nebol u gastroenterologa?
kimart
02.12.10,07:31
vážim si vašu pomoc, ale nie sú to polypy, povedali mu že ak sa to nezlepší musí ísť na chirurgiu. ja by som skôr uvítala nejaký kontakt na dobrého gastroentr... bývame v okrese TN, ale nie je problém aj niekde inde. Prosím
mamka Danka
02.12.10,07:46
Predpokladám, že ak ti lekár povedal, že to nie sú polypy, tak mu robili kolonoskopiu a určili príčinu krvácania. Tebe sa ale nepozdáva spôsob liečby (terapie), keď to trvá už dva roky.
Ťažko ti poradiť, keď neuvádzaš diagnózu, či ide o hemoroidy, alebo nejaký chronický zápal, kolitídu či čo. Aj niektoré lieky môžu vyvolávať krvácanie (napr. niektoré na reumatický zápal svalov a kĺbov). Doporučujem ti pozrieť si na porade tému hemoroidov.
V BA v nemocnici v Petržalke na Antolskej je celé špecializované oddelenie, dosť špičkovo vybavené aj s odborným personálom. Možno by som sa pred chir. zákrokom poradila ešte tam.
kimart
02.12.10,08:02
Predpokladám, že ak ti lekár povedal, že to nie sú polypy, tak mu robili kolonoskopiu a určili príčinu krvácania. Tebe sa ale nepozdáva spôsob liečby (terapie), keď to trvá už dva roky.