Adny
12.12.10,10:08
Dobrý den, je to asi trochu neobvyklé ked vám napíše samo dieťa, mám síce pomaly 19 rokov, ale problémy ktoré neviem riešiť sama poprípade nemám s kým ich riešit...mám rozvedených rodičov, už asi 4roky...mali majetkové s ktorým som nesúhlasila, mama dostala peniaze s čím som tak isto nesúhlasila a od mojich 18rokov som nedostala ani korunu od nej. Bývam u nej a študujem na strednej škole, dostávam výživné od otca ktoré my nepokrýva všetky výdavky tak som nútená si od neho pýtat niekedy viac. S tým že moja mama mi neprispieva lebo povedala že nieje povinná lebo u nej bývam. Myslím si že v tom nemá velmi pravdu kedže som na intráku a doma som len cez víkendy a niekedy idem radšej k otcovi lebo máme doma aj hádky koli tomu. V poslednom čase som nútená si aj zarobit...lebo myslím že je nefer ked mam rodičov 2 a iba jeden mi prispieva finančne, niesom typ človeka ktorý vyžmýkava s penazí, mala som pre nu už vela návrhov s ktorými najprv súhlasila a o dva dni už nie. Nedá sa s nou osobne dohodnut...chcela som to dat na súd ale ona tvrdí že to nemá význam lebo nemám od nej nárok ani na korunu. Má mimochodom už 3roky priatela a maju spolu dieta tak je aj na materskej, ani na možnost zárobku sa nechytá...je stále len doma. Prosím poradte mi ako mám postupovat a či má také niečo ako súd význam....Ďakujem velmi pekne
willma
12.12.10,09:18
daj si na súd návrh na určenie výživného aj od mamy, uveď všetky skutočnosti, ktoré si popísala tu a poddaj to. Vzťahy vyzerajú aj tak narušené takže v tom horšom prípade ti výživné nepriznajú a v tom lepšom ano.
veronikasad
12.12.10,09:20
BSM je záležitosťou rozvedených manželov, tvoj (ne)súhlas súd nebude brať do úvahy.

Si plnoletá, výživné od matky - ak sa nedohodnete - si musíš uplatniť na súde.
lujza.j
12.12.10,09:47