norko69
14.12.10,20:40
Ahojte, chcel by som sa opytat na co sluzi program BitComet, pripadne ake su jeho "rizika"? Som laik co sa tyka nastaveni v PC, ale vsimol som si ze program Bitcomet je uvedeny ako vynimka v brane firewall systemu Windows. Dakujem
miramax1
14.12.10,20:24
zdenka131
14.12.10,20:25
misoft
14.12.10,21:22
Laicky povedané: BitComet je program na "sosanie" dát. Potrebuješ niečo stiahnuť a tak sťahuješ po častiach od viacerých a v PC sa to potom spojí do celku (jedno jadierko od A, druhé od B, tretie od C,...... a nakoniec máš celú slnečnicu). :D
Zároveň však tieto jadierka poskytuješ aj niekomu inému, kto to potrebuje.
Fero11
15.12.10,05:26
Ahojte, chcel by som sa opytat na co sluzi program BitComet, pripadne ake su jeho "rizika"? Som laik co sa tyka nastaveni v PC, ale vsimol som si ze program Bitcomet je uvedeny ako vynimka v brane firewall systemu Windows. Dakujem
BitComet je program, ktorym stahujes, ale aj dalej odosielas uz stiahnute. Je to vlastne P2P klient ( ako spomenul misoft). Na P2P sietach sa vacsinou siria nelegalne veci (preto to nemoze byt na verejnych serveroch), tak prenosy su len medzi jednotlivymi klientamy bez servera.
Viac o P2P http://cs.wikipedia.org/wiki/Peer-to-peer
norko69
15.12.10,06:37
dakujem Vam vsetkym za odpovede. Teraz trocha upresnim moju otazku. Je mozne prostrednictvom toho programu ziskavat z mojho pocitaca aj nejake citlivejsie informacie, trebars hesla do mailovych schranok a podobne? Teda presnejsie povedane ci moze ziskavat tie citlivejsie informacie tretia osoba, lebo ten program mi dala do pocitaca tretia osoba (ak treba, vysvetlim este podrobnejsie). dakujem
KoxXxo
15.12.10,07:33
Na citlivé informácie by 3. osoba použila inú fintu. Ak to chceš úplne vylúčiť, tak program odinštaluj. Na torenty môžeš používať napr. aj µTorrent (http://downloads.zoznam.sk/program/utorrent-21).
norko69
15.12.10,07:38