tamarka711
16.12.10,10:35
Dobry den, poprosim o radu s takouto vecou. Precitala som uz nejake rady, ale stale v tom nemam jasno.
Som studentka, pracujem na Dohodu o brig. praci studenta.
Od 10/2009 som mala 2 zamestnavatelov, pricom u 1. som zacala skor a tam mi dan nestrhavali ( cize som si UPLATNILA(???) nezdaniteľnú časť základu dane, ano?) U 2. zamestnavatela mi dan strhavali.
30.6.2010 som skoncila u 2. zamestnavatela.
31.10.2010 som skoncila aj u 1. zamestnavatela.

1.11.2010 som zasa zacala pracovat u 2. zamestnavatela . Mozem si teda uplatnit teraz od 1.11.2010 nezdanitelnu cast, aby mi teda dan nestrhavali, kedze uz mam len jedneho zamestnavatela??
Alebo sa to da zmenit az v novom roku?

Dakujem za pomoc.

Pekny den.

Tamara
Timka1
16.12.10,09:38
Dobry den, poprosim o radu s takouto vecou. Precitala som uz nejake rady, ale stale v tom nemam jasno.
Som studentka, pracujem na Dohodu o brig. praci studenta.
Od 10/2009 som mala 2 zamestnavatelov, pricom u 1. som zacala skor a tam mi dan nestrhavali ( cize som si UPLATNILA(???) nezdaniteľnú časť základu dane, ano?) U 2. zamestnavatela mi dan strhavali.
30.6.2010 som skoncila u 2. zamestnavatela.
31.10.2010 som skoncila aj u 1. zamestnavatela.

1.11.2010 som zasa zacala pracovat u 2. zamestnavatela . Mozem si teda uplatnit teraz od 1.11.2010 nezdanitelnu cast, aby mi teda dan nestrhavali, kedze uz mam len jedneho zamestnavatela??
Alebo sa to da zmenit az v novom roku?

Dakujem za pomoc.

Pekny den.

Tamara

môžeš podpísať vyhlásenie na uplatnenie NČ teraz, nie je podmienka k novému roku

ak by si si neuplatnila, v DP sa to aj tak vysporiada, pretože tam si uplatníš celú ročnú NČ a aj príjmy za celý rok zrátaš zo všetkých dohôd
tamarka711
16.12.10,09:41
Ano, to viem, ze sa to da potom v DP. Len som chcela vsetky peniazky uz teraz :) A od januara by som si to menila tak ci tak, takze to chcem uz hned teraz od zaciatku a budem mat v tom jasno, kedze si to cele (mzdy) pripravujem sama.

Dakujem moc!
veronikasad