MIRIAMA1
16.12.10,16:58
Dobrý deň. Pracujem ako učiteľka v materskej škole. Nemám kvalifikáciu pre mš. Mám ukončený 2. stupeň VŠ, odbor: Učiteľstvo technických profesijných predmetov. V súčasnosti študujem na TU, odbor: Sociálna pedagogika a vychovávateľstvo. Prax mám 2 roky, nie v školstve. V pracovnej zmluve mám uvedené ,,samostatný učiteľ MŠ". Som zaradená do platovej triedy 6, pracovná trieda jeden. Je to v poriadku? Nemala som byť minimálne v 7? Ďakujem za odpoveď
jankkam
17.12.10,07:17
Pokiaľ máš ukončené 2 stupeň VŠ máš byť zaradená ako nekvalifikovaná učiteľka a to do 9 platovej triedy nej je možné aby si bola učiteľka a mala 6 platovú triedu taká tam ani nieje. Daj vedieť od kedy si nastúpila do zamestnania a kedy si ukončila VŠ, aby som ti napísala že od kedy si môžeš žiadať spätné dorovnanie platu. Pokiaľ nepochodíš tak sa obrátiť na Krajsky školsky úrad podľa toho odkiaľ si.
Sabadka
17.12.10,12:22
Pokiaľ máš ukončené 2 stupeň VŠ máš byť zaradená ako nekvalifikovaná učiteľka a to do 9 platovej triedy nej je možné aby si bola učiteľka a mala 6 platovú triedu taká tam ani nieje. Daj vedieť od kedy si nastúpila do zamestnania a kedy si ukončila VŠ, aby som ti napísala že od kedy si môžeš žiadať spätné dorovnanie platu. Pokiaľ nepochodíš tak sa obrátiť na Krajsky školsky úrad podľa toho odkiaľ si.

už len na margo tej praxe, ak nemáš prax v školstve, nemôžu ťa zaradiť do kariérneho stupňa samostatný učiteľ MŠ v žiadnom prípade, musíš byť zaradená ako začínajúca učiteľka, čo by bolo s prihliadnutím na VŠ II. stupňa tiež 9 PT. Nepíšeš aké máš stredoškolské vzdelanie, ak by si mala stredoškolské vzdelanie pedagogického smeru a brali do úvahy toto vzdelanie ako smerodatné a zaradili by ťa ako samostatného učiteľa MŠ so stredoškolským vzdelaním aj tak by to mala byť 7PT. Ale aj v tomto prípade platí, že pokiaľ nemáš pedagogickú prax, musíš absolvovať adaptačné vzdelávanie a počas tohto vzdelávania si zaradená ako začínajúca učiteľka.
MIRIAMA1
17.12.10,13:50