stanicapap
01.12.05,11:51
ahojte, takze opat prichadzam s otazkou - pre niekoho mozno banalnou, ale pre mna zaciatocnika dost podstatnou :-(
tak tu je otazocka: "ako mam vyfakturovat odpracovanu mzdu - ide mi totiz o text, co by som tam mala napisat" na upresnenie: ked pracujem ako zivnostnik u spolocnosti xy a za mesiac november mi prinalezi dohodnuta odmena a ja musim na nu vystavit fakturu, no neviem, co do nej mam uviest.. prosssssiiiiiimmmm skuste mi aj tentokrat poradit, tak fantasticky a odborne ako doteraz...
Dana K.
01.12.05,10:57
Ja by som napísala:
Na základe Zmluvy o poskytovaní služieb zo dňa ................... Vám fakturujem dohodnutú odmenu za mesiac november 2005 vo výške ..............Sk
stanicapap
01.12.05,10:59
dakujem, si zlatá..
Tweety
01.12.05,11:00
ahojte, takze opat prichadzam s otazkou - pre niekoho mozno banalnou, ale pre mna zaciatocnika dost podstatnou :-(
tak tu je otazocka: "ako mam vyfakturovat odpracovanu mzdu - ide mi totiz o text, co by som tam mala napisat" na upresnenie: ked pracujem ako zivnostnik u spolocnosti xy a za mesiac november mi prinalezi dohodnuta odmena a ja musim na nu vystavit fakturu, no neviem, co do nej mam uviest.. prosssssiiiiiimmmm skuste mi aj tentokrat poradit, tak fantasticky a odborne ako doteraz...
Trošku to dám na správnu mieru, nie je to mzda, tá je len u závislej činnosti, t j. na pracovnú zmluvu. AK si poskytovala nejaké práce, tak to by som uviedla, alebo nejaké iné služby, neuviedla si, čo chceš fakturovať,
takto je to potom ťažko.
;) :o
Janka6685
01.12.05,11:07
Aj napriek tomu, že to v prvom prispevku bolo pomenovane ako "mzda", tak Danka to podľa mňa napísala správne. Takto by to mohlo byť, nie?
ajobs
01.12.05,15:52
Nesmie tam naozaj byť použité slovo MZDA, ide o práce alebo služby faktúrované na základe napr. zmluvy o dielo, mandátnej zmluvy apod.
Koniec koncov, ak nevieš zmluvu pomenovať, tak to bude takzvaná nepomenovaná zmluva v zmysle Obchodného zákonníka ( § 262, ods.2 ).
vladan