etniees
04.01.11,19:59
Dobry vecer vsetkym,
mohol by mi niekto prosim strucne a jasne vysvetlit co mam robit??
Mam 22 rokov, som studentka VS a nepracujem nikde ani brigadne. nic nerobim...mamina zije uz 12 rokov vo svajci a nema tusenia ako sa na SK danove priznanie robi. Ocina uz nemam- po nom som minuly rok zdedila byt- ktory prenajimam za 330 eur mesacne.
Vydavky na nho mam 20eur elektriku mesacne, SIPO (plyn, RTVS) 8,64 eur mesacne, a zalohovy predpis je 66,45 eur mesacne (ja platim z uctu ale 90 eur aby som nemala nedoplatky).
Teraz by som chcela podat danove priznanie. Netusim absolutne co su 40% pausalne vydavky, netusim co je 500eur, netusiiim ci sa nieco zraza nejaky nasobok zivotneho minima, netusiiiiiim absolutne co mam robit. som totaaalne v koncoch- a nehrozii aby som davala 100 eur nejakemu danovemu poradcovi, ked to nemam take zlozite :/
FAKT PROSIIIM NEJAKU DOBRU DUSU , napiste co MAM a co NEMAM robit ... pozerala som tu milion diskusii vsetko ma ale viac a viac zamotava. mam ja platit z toho este odvody do zdravotnej a socialnej poistovne? to snad nie :(
na danovy urad som sa riadne prihlasila evidovala a mam DIC ako platca dane z prijmu - z prenajmu.
KEJKA
04.01.11,20:50
za rok 2010 sa ešte nič nemení. Neviem ako si doteraz podávala DPFO.
Píšeš, že to nie je nič zložité, ale netušíš ako sa to robí.
Ten kto tuší, resp. VIE ako sa to robí, tak si zaslúži za svoju radu odmenu.
100 EUR nie je veľa za vypracovanie DPFO, ak k tomu pridá ešte aj radu ako postupovať v r.2011.
A keď netušíš, a nič nerobíš, tak prepáč, aspoň si nájdi čas a prečítaj si k tomu súvisiace témy. Odpovede pri pozornom čítaní nájdeš - si študentka, tak vieš študovať.
Prepáč za možno príkre slová, ale v jednom zadaní si zhodila Poradu, poraďákov aj úroveň našej práce.........
alebo som intolerantná?
misomiso
04.01.11,21:10