Mirka136
10.01.11,15:32
Dobrý deň! Pracujem ako zdravotná sestra na súkromnej ambulancii. Som poberateľkou predčasného starobného dôchodku, no v súčastnosti ešte aj pracujem. Môj zamestnávateľ by bol rád,ak by som zostala pracovať aj naďalej.Poberanie predčasného starobného dôchodku by som si rada ponechala, no vraj sa popri tom dá pracovať na dohodu. Môžte mi poradiť, koľko hodín ročne môžem takto odpracovať, či si budem platiť ja sama nejaké odvody a všetko potrebné k tomu. Veľmi pekne ďakujem.
veronikasad
10.01.11,14:59
Dobrý deň! Pracujem ako zdravotná sestra na súkromnej ambulancii. Som poberateľkou predčasného starobného dôchodku, no v súčastnosti ešte aj pracujem. Môj zamestnávateľ by bol rád,ak by som zostala pracovať aj naďalej.Poberanie predčasného starobného dôchodku by som si rada ponechala, no vraj sa popri tom dá pracovať na dohodu. Môžte mi poradiť, koľko hodín ročne môžem takto odpracovať, či si budem platiť ja sama nejaké odvody a všetko potrebné k tomu. Veľmi pekne ďakujem.
Práca zdravotnej sestry je opakovaná činnosť, na dohodu o pracovnej činnosti môžeš pracovať max. 10 hod. týždenne. Výška príjmu nie je obmedzená, platitelom odvodov do ZP je za teba štát.

Nemáš nárok na mesačnú nezd.časť základu dane. Ak tvoj ročný príjem nepresiahne 1/2 NČZD, DU ti zrazenú daň vráti.
Mária27
11.01.11,06:18
Na dohodu o vykonaní práce sa dá pracovať u jedného zamestnávateľa 350 hodín ročne. Robieva sa aj tak, že ti platí odrobené hodiny (hodinovú mzdu) podľa toho, kedy ťa potrebuje.
Mirka136
11.01.11,08:26
Takže, potom pri dohode o pracovnej činnosti, kde môžem pracovať 10 hod.týždenne vychádza ročne viac hodín? Je to potom lepšia možnosť alebo aj tu je nutných max. 350 hod.ročne? Ďakujem za odpoveď.
Timka1
11.01.11,08:30
Takže, potom pri dohode o pracovnej činnosti, kde môžem pracovať 10 hod.týždenne vychádza ročne viac hodín? Je to potom lepšia možnosť alebo aj tu je nutných max. 350 hod.ročne? Ďakujem za odpoveď.