elchefito
10.01.11,23:04
Zdravím v sep. min. roka som spôsobil nehodu pri ktorej som nedla prednosť mladej chodkyni a obtrel som ju tak nešťastne že som jej zadným kolesom prešiel po nohe. Vôbec som si neuvedomil že sa niečo stalo preto aj policia mi to potom neskôr nepriznala ako tr. čin neposkytnutie pomoci nakoľko chodkyňa ďalej pokračovala v ceste a išla do školy kde ju však chodidlo bolelo a tak išla do nemocnice. Mala malé pomliaždeniny a vyvrtnutý členok na pnke bola 11 dní. Teraz som obvinený z tr. činu ublíženia na zdraví z príčinu nedbanslivosti. Inšpektor odoslal už môj prípad na prokuratúru kde sa dohodnem na vine a treste. Vravel mi že ide tam len o prečin a je tam ľahké zranenie že vraj možno nemusím dostať ani zákaz činnosti. No potom mi povedal že asi nejakú podmienku a ten zákaz asi áno nakoľko peň. trest nemôžem dostať keď ešte nie som zárobkovo činný a som študent. Povedal že mam tam aj dosť polahčujúcich okolnosti ako je mladistvý vek 19 rokov že som doteraz nemal absolútne žiadne problémy so zákonom a k činu som sa priznal a oľutoval ho. Chcem teda vedieť či je tu možnosť dostať zákaz činnosti alebo mi vravel že sa môžme s prokurátorom teda aj napriek tomu že som neni zarobkovo činný dohodnúť na nejakom peň. treste ja by som račej peň. trest len nechcem dostať ten zákaz činnosti. Chcem vedieť či máte niekto skúsenosť s podobným prípadom s takýmto ľahkým zranením a čo si myslíte čo mi hrozí ? A ešte do koľko mi asi príde predvolanie na prokuratúru spis bol z dopr. inšpektorátu odoslaný 29.12. 2010 doteraz mi ešte predvolanie neprišlo. Inak vodičský mi zadržaný nebol bol mi vrátený a pri dychovej skúške som nenafúkal alkohol v krvi.
golf494
11.01.11,06:11