Hajdukova.lenka
14.01.11,16:12
Dobrý deň,

chcela by som poprosiť o radu.
Od novembra pracujem ako SZČO pre PSS a. s. Jednou z podmienok je ostať tam aspon pol roka, inak budem musieť preplatiť 100% z ceny školení, ktoré som absolvovala, ak ostanem viac ako pol roka 50%. No je to dosť veľká suma. Problém však je, že sa mi naskytla lepšia práca (finančne aj perspektívnejšia), a potrebujem zrušiť živnosť.
Neviem však, ako by som sa vyhla tomu preplateniu.
Možno nejaký "zdravotný problém"...

Prosím poraďte...:mee:
veronikasad
14.01.11,15:26
Dobrý deň,

chcela by som poprosiť o radu.
Od novembra pracujem ako SZČO pre PSS a. s. Jednou z podmienok je ostať tam aspon pol roka, inak budem musieť preplatiť 100% z ceny školení, ktoré som absolvovala, ak ostanem viac ako pol roka 50%. No je to dosť veľká suma. Problém však je, že sa mi naskytla lepšia práca (finančne aj perspektívnejšia), a potrebujem zrušiť živnosť.
Neviem však, ako by som sa vyhla tomu preplateniu.
Možno nejaký "zdravotný problém"...

Prosím poraďte...:mee:
Lenka, spolupráca s PSS nie je klasickou živnosťou. Podmienky ukončenia nájdeš v zmluve, podpísanej s PSS.
blavaciko
14.01.11,15:33
vsetko zalezi od toho, ako bola podpisana zmluva o spolupraci, predovsetkym ta cast, ktora sa tyka skoleni.
Bez toho, aby sme vedeli ako zmluva vyzera ti pomoct asi nikto z nas nedokaze.
Hajdukova.lenka
14.01.11,15:41
no tam sa len píše, že zmluva sa uzatvára na dobu neučitú. V tom nevidím problém. Len neviem ako sa vyhnúť tým preplateniam
veronikasad
14.01.11,15:42
no tam sa len píše, že zmluva sa uzatvára na dobu neučitú. V tom nevidím problém. Len neviem ako sa vyhnúť tým preplateniam
Odkial potom vieš, že máš uhradiť školenia ? Určite sú tam nejaké zmluvné podmienky ukončenia spolupráce.
Hajdukova.lenka
14.01.11,15:47
je to pod bodom "nahrady a sankcie". No mám taký pocit, že ked sme boli podpisovať zmluvu, sme sa pýtali aké dovody by do toho nepatrili...len si to už nepamatam
misoft
14.01.11,16:13