Anna2411
15.01.11,15:37
Dobrý deň. Už sa o tom veľa popísalo, ale ešte raz prosím o radu. Kábel, svietidlá, pájkovačka, meter, račne, kanc,potreby materiál alebo réžia v j.ú. Zákon študujem, ja som za réžiu a známa by účtovala materiál. Tak teda prosím o radu viac hláv viac rozumu. Veľká vďaka.:)
Tweety
15.01.11,14:41
Dobrý deň. Už sa o tom veľa popísalo, ale ešte raz prosím o radu. Kábel, svietidlá, pájkovačka, meter, račne, kanc,potreby materiál alebo réžia v j.ú. Zákon študujem, ja som za réžiu a známa by účtovala materiál. Tak teda prosím o radu viac hláv viac rozumu. Veľká vďaka.:)
Všetko je materiál.
sova*
15.01.11,16:22
Vydavky za nakup drobneho spotrebneho materialu by som uctovala ako prevadzkova rezia. :) (DUPP 13/2010 str. 153)
Anna2411
15.01.11,16:35
Ďakujem, tak ja neviem ale známa mala kontrolu a pani daňovníčka ju upozornila, že to ma účtovať ako réžiu a vo viacerých prípadoch účtujú ako materiál tak teraz čo?.... ja by som to dala ako drobné náradie do réžie. Poradí ešte niekto?
Veľká vďaka.
ivettt
15.01.11,16:42
Stačí si to ošetriť internou smernicou, napr. že kanc.potreby do výšky 30,- Eur, drobný mat. na výrobu do výšky 50,- Eur sa bude účtovať priamo do prevádzkovej réžie a dať to rovno do réžie.
Lenka1979
15.01.11,16:46
Ďakujem, tak ja neviem ale známa mala kontrolu a pani daňovníčka ju upozornila, že to ma účtovať ako réžiu a vo viacerých prípadoch účtujú ako materiál tak teraz čo?.... ja by som to dala ako drobné náradie do réžie. Poradí ešte niekto?
Veľká vďaka.

Účtuješ to ako nákup materiálu s tým,že si to môžeš analyticky rozlíšiť na prac.náradie, spotreb.materiál, kancel.potreby.... Prev.réžia je napr. platby telef.,...
Heni
15.01.11,16:55
Ďakujem, tak ja neviem ale známa mala kontrolu a pani daňovníčka ju upozornila, že to ma účtovať ako réžiu a vo viacerých prípadoch účtujú ako materiál tak teraz čo?.... ja by som to dala ako drobné náradie do réžie. Poradí ešte niekto?
Veľká vďaka.

pani daňováčka asi nečítala Postupy účtovania pre JU: