majo-majo
19.01.11,13:11
Pekny den Vam prajem,

pozeral som rozne fora a prispevky, ale nikde som nenasiel konkretnu odpoved na moj problem.

Chcel by som sa spytat, ako to bude dalej s mojimi odvodmi?

Moja situacia:

Som zamestnany na TPP.
V lete 2010 som si zalozil zivnost, avsak moje vydavky boli vyssie ako prijmy, takze co sa tyka zivnosti som v minuse. Tie hodnoty ale neboli nijako vysoke.
Prijmy cca 700 EUR, vydavky cca 1000 EUR.

Teraz som ziadne odvody neplatit - do socialnej 1.rok netreba, a do zdravotnej, lebo som zamestnany na TPP...

Chcel by som sa ale spytat ako to bude dalej, ked prejde prvy rok?
Keby som si zivnost nechal len tak "do zalohy" - cize by som nemal ziadne prijmy ani vydavky, platil by som odvody do socialnej a do zdravotnej ked som zamestnany na TPP?
Alebo bude lepsie zivnost zrusit, pripadne prerusit?

PS: Som laik, takze poprosim "polopate".

Dakujem velmi pekne.
zk24
19.01.11,12:15
Pekny den Vam prajem,

pozeral som rozne fora a prispevky, ale nikde som nenasiel konkretnu odpoved na moj problem.

Chcel by som sa spytat, ako to bude dalej s mojimi odvodmi?

Moja situacia:

Som zamestnany na TPP.
V lete 2010 som si zalozil zivnost, avsak moje vydavky boli vyssie ako prijmy, takze co sa tyka zivnosti som v minuse. Tie hodnoty ale neboli nijako vysoke.
Prijmy cca 700 EUR, vydavky cca 1000 EUR.

Teraz som ziadne odvody neplatit - do socialnej 1.rok netreba, a do zdravotnej, lebo som zamestnany na TPP...

Chcel by som sa ale spytat ako to bude dalej, ked prejde prvy rok?
Keby som si zivnost nechal len tak "do zalohy" - cize by som nemal ziadne prijmy ani vydavky, platil by som odvody do socialnej a do zdravotnej ked som zamestnany na TPP?
Alebo bude lepsie zivnost zrusit, pripadne prerusit?

PS: Som laik, takze poprosim "polopate".

Dakujem velmi pekne.

Povinnost platit zdravotne poistenie "bohuzial" mas. Nemusis platit preddavky, kedze si sucasne zamestnany, ale v rocnom zuctovani sa ti to dorovna, a ty tie preddavky na ZP doplatis.