hrmo.j
19.01.11,18:24
Poradte ak viete. V roku 2002 pani z BA doviezla auto z USA. Prihlasenie na dopravnom inspektorate prebehlo v pohode. V roku 2003 ho predala panovi z BA. Prepis prebehol v poriadku, ziadne problemy. V roku 2004 som ho kupil ja a prihlasil na DI v Ziari nad Hronom bez problemov. Auto pracuje ako ma a kedze som kupil nove auto, tak som sa stare rozhodol predat. Nasiel som kupca za 600 Eur. Odhlasil na jeho meno a na DI v Lucenci mu ho neprihlasili, lebo chyba vyryte cislo VIN na karoserii. Po mensom patrani som zistil co by to vsetko stalo a co vsetko by som musel absolvovat, aby tam to VIN nakoniec bolo. Stalo by to okolo 350 Eur + strateny cas a nervy. Mam otazku? Ako je mozne, ze traja majitelia auto v pohode prihlasia a stvrty uz nemoze??? Vraj auta z USA nemaju vyrazeny VIN na karoserii. Vie mi niekto povedat, preco ho zrazu neprihlasia, ked doteraz ho prihlasili a co mam robit ak nechcem do neho investovat 350 Eur. ale predat ho? Popripade ho predam aj na nahradne diely. Mozem ho vobec predat na nahradne diely? Ak nemam doklad zo srotoviska, tak mi ho potom neodhlasia z evidencie, nie? Za radu co mam robit naozaj dakujem.
Indeed
21.01.11,06:34
Tak to je právny štát na slovensky sposob.

Poznám jedného typka, čo dováža auta a legalizuje ich /prihlasuje/ na slovenské EČV.

A ten týpek mi povedal doslovne, citujem : " Ja pojdem na DI a v pohode PRIHLÁSIM aj ODHLÁSIM akékoľvek AUTO."

Tak je možné , že na predchádzajúcich majiteĺov Tvojho amerického auta prihlásili aj odhlasili papiere a ty nemožeš.

Vyhľadaj človeka ,ktorý v tom vie chodiť aby Ti pomohol.

P.S. A neposielaj mi SS ! Ja Ti nepomožem .
ivka70
21.01.11,06:49
Myslim, ze okolo roku 2008-9 sa menili v tomto zmysle predpisy, preto je mozne, ze to, co nebol problem predtym, podla novych, prisnejsich noriem uz problem je.
Stanislav 1975
21.01.11,06:52
Tak to je právny štát na slovensky sposob.

Poznám jedného typka, čo dováža auta a legalizuje ich /prihlasuje/ na slovenské EČV.