kolac
20.01.11,17:29
Ahojte,

chcem ponukat tvorbu webstranok na dohodu o vykonani prace. Je to dobre riesenie ? Som student VS, budem musiet platit odvody do ZP, prip. ine odvody ? Neratam s vysokymi a ani castymi zarobkami. Chcem to len skusit v tejto oblasti. Domenu kupenu mam, len otalam s dalsimi krokmi kym nevyriesim pravnu stranku veci.

Este by som vas chcel poprosit o nejake zakladne ustanovenia, ktore si dat do " obchodnych podmienok "

dakujem.
MatoB
22.01.11,14:24
No moj nazor je ze je to jednoznacne blbe riesenie. Racej si zaloz tu zivnost. Urcite ta ziadna firma nezoberie na brigadu len preto,ze chce web stranku. A s fyzickou osobou nepodnikatelom, takuto zmluvu uzatvorit nemozes nakolko sa nejedna o zamestnavatela.
A v dnesnej dobe bez povolenia podnikat je riziko, ked ta lapnu, bude velky problem.
kolac
22.01.11,17:00
takze si spravit zivnost a staci to ? Ci budem musiet za seba platit zdravotne poistenie, odvadzat dan ? Lebo ak ano tak pri mojom zarobku 100€ povedzme za mesiac-dva to nebude rentabilne. Som student, neplati na mna nejaka vynimka aspon co sa toho zdravotneho poistenia tyka.
dragan.michal
22.01.11,18:44
web stránky môžeš kľudne robiť aj na zmluvu o dielo. Nepotrebuješ k tomu živnosť.
MatoB
23.01.11,10:23
No vinimka pre teba plati len v pripade, ze si student, ak si zalozis zivnost tym to haslo a musis si platit aj zravotku aj socku.
marjankaj
23.01.11,11:02
No moj nazor je ze je to jednoznacne blbe riesenie. Racej si zaloz tu zivnost. Urcite ta ziadna firma nezoberie na brigadu len preto,ze chce web stranku. A s fyzickou osobou nepodnikatelom, takuto zmluvu uzatvorit nemozes nakolko sa nejedna o zamestnavatela.
A v dnesnej dobe bez povolenia podnikat je riziko, ked ta lapnu, bude velky problem.


No vinimka pre teba plati len v pripade, ze si student, ak si zalozis zivnost tym to haslo a musis si platit aj zravotku aj socku.

Vyriešil si to "jednoznačne" excelentne.:cool:
"Blbé riešenia" sú naozaj "na kočku":rolleyes:
profesional