matelkoxxl
23.01.11,21:45
zdravim.
mam otazku ohladom vratenia dane. kamos mi hovoril,ze vraj sa to da,ale ja neviem ako a neviem co k tomu treba.
takze som student a pracujem na dohodu v jednej pocitacovej firme,kde mam v dohode uvedenu sumu 50 eur/mesiac. mam narok na vratenie dane,ak ano,ako mam postupovat?
dakujem za rady!
Stefan
Xanti
23.01.11,20:49
A nemáš podpísané vyhlásenie na zdanenie príjmov? Lebo ak áno, tak potom Ti žiadnu daň nesťahujú.

Ako máš na vyplatnej páske, v hrubom , v čistom mzda .. a daň. ?
matelkoxxl
24.01.11,11:33
tak vyplatnu pasku tam nemam,stale 15-teho dostanem na ruku 50 eur.
mam podpisanu iba dohodu o brigadnickej praci studentov. tam nic o dani neni...
Xanti
24.01.11,11:36
Pýtaj si od zamestnávateľa "Potvrdenie o zdaniteľných prijmoch" .. ak Ti ho dá a v ňom nájdeš stiahnutú daň tak si podaj DP typ A a tú daň dostaneš späť.
To potvrdenie dáš ako prílohu k DP.
matelkoxxl
24.01.11,11:48
aha,takze musim podavat danove priznanie?fuha,nejako vela info naraz,este som to nikdy nedaval,neviem ani kde, co, ako :-)
a dakujem za rady ;)
Xanti
24.01.11,11:51
Ak tvoj ročný príjem neprekročí 2012,85 € tak podať DP nemusíš. Ale ak Ti však bola sťahovaná daň, a ty to DP podáš tak sa TI tá daň vráti.
matelkoxxl
10.01.12,16:16
takze teraz mam podobny problem.
od januara asi do maja som este ako student robil na dohodu o brigadnickej praci pre jednu firmu, ktoru som spominal uz vyssie. potom som statnicoval a od septembra som mal podpisanu dohodu s agenturou trenkwalder, kde som podpisal aj vyhlasenie o dani z prijmov, alebo ako to bolo.
koncom septembra som zacal pracovat aj v dalsej brigadnickej agenture, kde mi prijem za september este museli zdanit, kedze to vyhlasenie mozem mat podpisane iba u jedneho zamestnavatela. potom som sa v prvej agenture odhlasil a robil som na dohodou uz iba v druhej agenture, kde som aj podpisal vyhlasenie od 1.oktobra. cize tam mi potom prijem uz nezdanovali.