kiko80
25.01.11,20:33
dobry den,

chcem sa opytat ci mam narok na socialne stipendium.
-mam 30 rokov, som student denneho studia
-nepoberal som ziadne socialne stipendium
-trvale bydlisko mam u priatelky s jej matkou (obe zamestnane)
-pri studiu I. stupna som prekrocil standartnu dlzku studia
-momentalne studujem II. stupen a som v prvom rocniku

mam aj v takomto pripade narok na stipendium?
beru sa ako spolocne posudzovane osoby obaja rodicia aj ked mam trvaly pobyt u priatelky s matkou?
beru sa ako spolocne posudzovane osoby priatelka s matkou?
jedna z podmienok NEudelenia stipendia je: "ak príslušný študijný program študuje dlhšie ako je jeho štandardná dĺžka štúdia ", mam to chapat tak, ze ak som prekrocil standartnu dlzku studia pocas I. stupna studia, tak v tom II. stupni studia uz nebudem mat narok na soc. stipendium?

dakujem za odpovede :)
Antea
26.01.11,10:21
dobry den,

chcem sa opytat ci mam narok na socialne stipendium.
-mam 30 rokov, som student denneho studia
-nepoberal som ziadne socialne stipendium
-trvale bydlisko mam u priatelky s jej matkou (obe zamestnane)
-pri studiu I. stupna som prekrocil standartnu dlzku studia
-momentalne studujem II. stupen a som v prvom rocniku

mam aj v takomto pripade narok na stipendium?
beru sa ako spolocne posudzovane osoby obaja rodicia aj ked mam trvaly pobyt u priatelky s matkou?
beru sa ako spolocne posudzovane osoby priatelka s matkou?
jedna z podmienok NEudelenia stipendia je: "ak príslušný študijný program študuje dlhšie ako je jeho štandardná dĺžka štúdia ", mam to chapat tak, ze ak som prekrocil standartnu dlzku studia pocas I. stupna studia, tak v tom II. stupni studia uz nebudem mat narok na soc. stipendium?

dakujem za odpovede :)
Ja si myslím, že nemáš nárok pre prekročenie dĺžky štúdia - bližšie informácie štúdijné odd. tvojej školy.
nika222
03.02.11,12:43