anika5555
26.01.11,11:32
Dobry de, ako to je so zrusenim bezpodieloveho vlastnictva, musi byt pritomny aj manzerl pri tom? opracuje dlhodobo v zahranici, mam problemy s nim a bojim sa, ze vyrobi tam nejaky problem, nejaku skodu a budem to musiet platit, byvame v rodinnom dome, ktory ale uz je prepisany na deti, ale co ked urobi tam nejaku havarku a sposobi velku skodu, pracuje ako sofer na kamione, urobil uz dost problemov, preto sa bojim, aby som dosledky neznasala aj ja , ako manzelka, kedze zijeme v spolocnom manzelstve, nie sme rozvedeni, vdaka
a_je_to
26.01.11,10:50
Laická odpoveď – právnu priechodnosť si over u nejakého právnika : Môžeš dať návrh súdu na rozdelenie bezpodielového vlastníctva v ideálnej polovici z nejakého racionálneho dôvodu. Ak si živnostníčka, alebo on, tak ako dôvod postačuje, že jeden z manželov podniká. Ak on z cudziny nepríde na pojednávanie, myslím že stačí, ak z cudziny pošle súdu úradne overené stanovisko, že s tvojím pripojeným návrhom súhlasí. To pre hladký priebeh musí byť.
Nevýhodou je, že ak by niečo vyparatil, tak tú jeho polovicu z každej exekuovateľnej veci budeš musieť odkúpiť od exekútora.
buchač
26.01.11,11:21
Dobry de, ako to je so zrusenim bezpodieloveho vlastnictva, musi byt pritomny aj manzerl pri tom? opracuje dlhodobo v zahranici, mam problemy s nim a bojim sa, ze vyrobi tam nejaky problem, nejaku skodu a budem to musiet platit, byvame v rodinnom dome, ktory ale uz je prepisany na deti, ale co ked urobi tam nejaku havarku a sposobi velku skodu, pracuje ako sofer na kamione, urobil uz dost problemov, preto sa bojim, aby som dosledky neznasala aj ja , ako manzelka, kedze zijeme v spolocnom manzelstve, nie sme rozvedeni, vdaka

...mi nevrav , že nie je poistený ...:confused:

Profesijná zodpovednosť